Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

• Anonymous
  • 0 reacties
Natuurlijk niet via het Facebook groepsretour 😉

177 reacties

Voor diegene die bij deze eerste 'forumborrel' aanwezig waren. Hartelijk dank! Vond het gezellig .... en ik bedenk wel weer wat ? Tot de volgende keer. ?

Zal eens met Henk overleggen wat handig is 😉 misschien Rotterdam.....

Fijne feestdagen allemaal!!! ? 😉
Reputatie 7
Badge
Wees jezelf, dat is goed genoeg. Er zijn al genoeg anderen tenslottte.

Dank je wel voor je aardige tip. 🙂 Fijne kerst Thom.
Reputatie 7
Badge +4
Wees jezelf, dat is goed genoeg. Er zijn al genoeg anderen tenslottte.
Reputatie 7
Badge
'Tuurlijk, alle aanwezigen waren aardig en het was erg gezellig.

Ooh oke, ja dan is het goed he. Ik heb echt geen idee hoe jullie allemaal in het echt zijn. Dus dan voelt het altijd wel een beetje eng aan natuurlijk. Soms ben ik wel eens nieuwsgierig naar jullie allemaal. 🙂 Maar andersom zou ik echt niet willen dat jullie weten wie ik in het echt ben hoor. :(

Fijne kerst iedereen!
Natuurlijk niet via het Facebook groepsretour ;-)

Edit. Lijkt mij ;)🆒 ;-)

.
Die was ik gisteren ook 2x tegengekomen. In Eindhoven als Kerstman, in Den Haag als zichzelf ?
Reputatie 7
Badge +3
'Tuurlijk, alle aanwezigen waren aardig en het was erg gezellig.

Ook leuk, op de terugweg zag ik bij het overstappen op Den Haag Centraal nog even HC Ernest als kerstman.
Reputatie 7
Badge
https://forum.ns.nl/members/herrie-22855

Ze is heel gezellig en met de herrie valt het reuze mee. Herrie is een woordspeling met haar echte naam. Ze moest veruit de langste reis maken want ze ging van Tilburg uit nog België in.

Ooh oke, dan is ze vast erg aardig. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
https://forum.ns.nl/members/herrie-22855

Ze is heel gezellig en met de herrie valt het reuze mee. Herrie is een woordspeling met haar echte naam. Ze moest veruit de langste reis maken want ze ging van Tilburg uit nog België in.
Reputatie 7
Badge

Maak het niet te zwaar, Trein-D. Ik weet dat je moeite hebt met hyperbolen maar: Henk heeft niet of nauwelijks gedronken. Er zijn wat grapjes gemaakt over drinkgedrag, dat wel. En je kunt haast wel afleiden wie er waren. Nooduitgang was organisator, Robert, Momo, Herrie, HenkNL, Aar en Waldo gaven het zelf indirect al aan. Ik was er inderdaad het grootste deel van de dag ook , dus dan heb je acht man.

Ik ken Herrie nog niet. Is dat weer een nieuwe user?

Maar uuh....nou toe maar....jullie zullen het vast erg gezellig hebben gehad samen. Maar de eerst volgende meeting die er zal komen ga ik ook weer niet mee. Want ik weet nu al dat jullie mij hoogst waarschijnlijk keihard gaan uitlachen.
Fijne kerst.
Ook van mij, fijne feestdagen en een mooi 2018!
Het groepsuitje ziet er leuk uit. Als m’n agenda het had toegelaten was ik er graag bij geweest, maar in ieder geval goed om te zien dat jullie het naar jullie zin hadden.

Ook ik wens jullie hele prettige dagen en een gelukkig 2018.
Reputatie 7
Badge +3
Door verblijf in het buitenland kon ik er dit keer niet bij zijn. Ik had anders graag deelgenomen. Wel leuk om te zien dat jullie de suggestie om naar het Spoorwegmuseum te gaan hebben overgenomen.

Ik wens iedereen op het forum prettige feestdagen en natuurlijk het allerbeste voor 2018.
Reputatie 7
Badge +4
Lees post 161, Robert.
Badge +3
Met thee niet, maar met wijn wel 😉. Zie boven!
Ehh?.. Ik drink zelden wijn en heb dat ook niemand zien doen bij de meeting van 23-12-2017.

Eerste biertje om 17:30 na "de 5 in de klok" en na twee vaasjes en het diner aan de koffie en huiswaarts (voor meer muziek en bier tot laat) maar dat was ingepland en ruim op tijd thuis daarvoor!
Sterker nog, ik heb enkel een paar cola en wat koffie op 😉
Reputatie 7
Badge +4
Met thee niet, maar met wijn wel-). Zie boven!

Edit. Weetje...laat maar.

Maak het niet te zwaar, Trein-D. Ik weet dat je moeite hebt met hyperbolen maar: Henk heeft niet of nauwelijks gedronken. Er zijn wat grapjes gemaakt over drinkgedrag, dat wel. En je kunt haast wel afleiden wie er waren. Nooduitgang was organisator, Robert, Momo, Herrie, HenkNL, Aar en Waldo gaven het zelf indirect al aan. Ik was er inderdaad het grootste deel van de dag ook , dus dan heb je acht man.
Reputatie 7
Badge +3
Voor mij was net zo op de automatische piloot pasje pakken, inchecken en doorlopen en ik heb er niet opgelet of ze open of dicht waren en of de rest ook incheckte. Denk toch het verschil tussen een dagelijkse reiziger en een incidentele reiziger, na ruim 3 jaar ben ik al zo conditioneerd om bij binnenkomst op een station mijn OV-chipkaart tevoorschijn te halen. Nou ja, op Delft heb ik dan altijd het etuitje waar die inzit altijd al in mijn handen omdat ik daar ook mijn fietsleuteltjes in doe.
Badge +3
...maar daar zouden toch poortjes moeten staan?).

Die staan er ook. Je ben toch niet achter één ons door een poortje gegaan?

Wij zijn (eerlijk waar) op automatische piloot met elkaar van Hoog Catharijne naar de perrons gelopen en ik herinner me geen poortje dus. Want we waren aan het praten en de CTA gaf aan 3 minuten voor een kus, hand en doei en naar spoor 18 rennen!

Herrie de roltrap (luxe 1e klas reizigster!) en ik met de trap.

Het resultaat was dus dat we in die trein zaten, maar ik dus ná het fluitsignaal weer uitstapte (een seconde of twee, maar de deuren bewogen nog niet hoor!) en dat zij lekker in de 1e klas kon plaatsnemen en ik een kwartier moest wachten op de volgende. De HC 6 bakken verderop maakte nog een gebaar maar vond het verder wel prima.

Appeltje/eitje dus (en even roken nog natuurlijk) bij dat CiCo paaltje op spoor 18/19 want daar mag het tenslotte!

Nee, dat laatste is flauw want de rookzone is voorbij het CiCo paaltje en de bankjes maar je kunt het bordje zien vanaf daar.

FiJnE fEeStDaAgEn allemaal! Let it Snow!

Badge +3
..ik sta hier niet op de foto. Ook niet een klein beetje. Je ziet enkel een referentiepunt op de foto van Robert, als je me écht kent :)
Shit ja, jij zat tegenover me maar links in beeld die baksteen-telefoon!

Och ja, de mijne samen met 13.000 mAh power pack is groter! 😛
Badge
Leuk dat het een gezellige borrel was! 😉 Wellicht kom ik een volgende keer ook 'ns kijken, waarschijnlijk pas als ik 18 ben want dat geeft minder gedoe 🙂
Had Herrie tussen Utrecht en Maliebaan ook geen tweede klas gereisd?
Inderdaad, tussen Centraal en Maliebaan zat ik ook in tweede klas. 🙂 In een bijna lege LST merk je het verschil niet zo snel. Bij een iets vollere VIRM wel.

In België ga je me ook niet snel in eerste klas vinden. Daar is het verschil wel meer dan 6 of 7 euro per maand. :)

(vanuit Hoog Catharijne, maar daar zouden toch poortjes moeten staan?).
Sinds de poortvrije passage langs buiten door werken afgesloten is, staan er nu poortjes in de hal open. Als je dus enkel aan inchecken denkt bij gesloten poortjes, moet je iets meer naar links lopen. Die waren wel dicht.

Ik was uiteindelijk om 23u thuis.

Mijn aansluitende trein had 10 minuten vertraging. En stopte dan ook nog volledig op de B-kant, terwijl er op de borden 7 stond. De meeste reizigers mochten dus nog een eind lopen voor ze konden instappen.

De trein kwam aan op het moment dat mijn bus vertrok. Nog 58 minuten mogen wachten, dus.

Niet dat het veel uitmaakte. Ik vond het een geslaagde uitstap. Voor herhaling vatbaar.
Reputatie 7
Badge
Met thee niet, maar met wijn wel-). Zie boven!

Edit. Weetje...laat maar.
Reputatie 7
Badge +4
Met thee niet, maar met wijn wel 😉. Zie boven!
Wat grappig dat jullie het ook daadwerkelijk voor elkaar gekregen hebben zo'n meeting te plannen, lukt mij al zowat nooit met m'n eigen vrienden 😉

Reageer