22sept. Verstuurde ik mijn sollicitatie+ motivatie naar de ns voor vacature Hc Amsterdam Centraal.
Waarna ik 25sept. Al bericht terug voor inplannen 1e gesprek. Leuk spannend iets nieuws en een andere manier van solliciteren dan dat ik gewend was natuurlijk.
Eerste gesprek. Moest ik een tweede tijdsblok aanvragen de eerste tijdsblokken die aangeboden kreeg vielen op dagen wanneer ik andere Sollicitaties had lopen dus kreeg een optie met andere tijden en dagen.
Hartstikke fijn geregeld zo.
Het 1e Telefonisch gesprek verliep goed.
Lastige vragen over jezelf beantwoorden blijft altijd leuk met hakkelen en tokkelen
Uiteindelijk goed doorstaan zelfs de recruiter zei dat mijn zenuwen niet op te merken waren volgens mij was ze gewoon heel beleefd om dat te zeggen .
Leuk gesprek gehad waar alles aan bod kwam hoe ik naar werk zou gaan, en weer terug naar huis kan komen, grotendeels zal ik trein / ebike pakken maar kan altijd afgezet worden met een auto natuurlijk. Dat alles was geen probleem.
Tweede gesprek met een recruiter liep ook goed. Dat was 3oktober 15:30
Daar gaan ze wat dieper in op je motivatie en werk verleden.
En je werkervaringen die je hebt opgebouwd. En natuurlijk de bekende waarom en wat als vragen!? komen naar boven. Al met al een bijzondere ervaring.
En ook dit gesprek verliep soepel en kreeg een goed advies om het 3e gesprek met een recruiter en teammanager in te gaan dit gesprek ging via teams
Het 3e gesprek kreeg ik 17okt 09:30 met mevrouw van Rossem en een teammanager van a'dam centraal.
Ook dit gesprek wordt alles naar boven gehaald, Van je opleidingen tot je werk verleden. Competenties en motivaties