beantwoord

He, waar is mijn net aangemaakte topic gebelven?

• 17 juni 2019
  • 12 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 2
Had een uitgebreide vraag beschreven en geplaatst (in NS Flex)! Moest nog een correctie toepassen en zag er nog 1-tje over het hoofd. Opnieuw openen voor het bewerken, maar, poef, weg is het bericht! Nergens meer terug te vinden. Hoe zit dat? Had ik niet mogen corrigeren soms? Aantal topics ging meteen van 11 naar 10?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 18 juni 2019, 10:13

Goedemorgen,

Om een onbekende reden is je topic in de Spam folder beland. Ik heb hem hieruit gehaald. Als het goed is, is je topic weer beschikbaar!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik zag 'm nog verschijnen in de topic-lijst, maar toen ik er op klikte, kreeg ik "Pagina niet gevonden". Daarna was-ie opeens weg. Ik vond het ook al zo vreemd.
De volgende kinderziekte van Flex? 😉
Reputatie 2
Ik zag 'm nog verschijnen in de topic-lijst, maar toen ik er op klikte, kreeg ik "Pagina niet gevonden". Daarna was-ie opeens weg. Ik vond het ook al zo vreemd.
De volgende kinderziekte van Flex? 😉

Gelukkig een getuige! 😅
Reputatie 5
HIer kreeg ik wel een e mail met nieuw bericht maar bij aanklikken kreeg ik niet gevonden.
Maar volgens mij lees ik de laatste tijd meer poef bericht weg
Badge +3
Er floepen soms spontaan nogal wat (volkomen normale/terechte) reacties weg de laatste tijd.

Moderators kunnen die terug plaatsen, dus even geduld want die gaan om 22:00 naar huis.

Dit staat los van het verwijderen van ongepaste reacties/topics, waar ikzelf toevallig onlangs het 'slachtoffer' van was ineens.

Ook bijzonder wel op zich, hoe mensen los kunnen gaan tegen iemand, en dat jij ineens allemaal lieve/leuke privéberichten krijgt over iets dat je zelf niet eens hebt kunnen lezen en geen idee hebt waar het over ging (want topic per direct verwijderd!).

De 'nasleep' daarvan vandaag nog ("joh Robert, ik zag een screenshot via de interne Yammer" app) maar was dus heel snel opgelost.

Liever zelf lezen en rapporteren eigenlijk, en dan (via Twitter en niet eens hier dus!) daar iemand over informeren. Ik ben niet de makkelijkste (en redelijk vindbaar/bekend) maar ook niet de moeilijkste.

Want als ik ongelijk heb geef ik dat gewoon toe, geen schelden nodig, toch? Maar goed, dat ging over reacties of hele topics die spontaan verdwijnen door een of ander filter.
Reputatie 2
Er floepen soms spontaan nogal wat (volkomen normale/terechte) reacties weg de laatste tijd.

Moderators kunnen die terug plaatsen, dus even geduld want die gaan om 22:00 naar huis.

Ok, dan was ik wat te snel met het (her)plaatsen van dezelfde vraag. 😏

Dit staat los van het verwijderen van ongepaste reacties/topics, waar ikzelf toevallig onlangs het 'slachtoffer' van was ineens.

Ongepast? Ja, weg ermee. We moeten elkaar helpen en niet afkraken. Gewoon op het rechte spoor blijven. Weg met de dwarsliggers. 😆

Ook bijzonder wel op zich, hoe mensen los kunnen gaan tegen iemand, en dat jij ineens allemaal lieve/leuke privéberichten krijgt over iets dat je zelf niet eens hebt kunnen lezen en geen idee hebt waar het over ging (want topic per direct verwijderd!).

Dat is wel vervelend zeg

Dank voor de aanvullende info, Robert.
Badge +3
Komt goed @Valewijn even wachten totdat ze er morgen weer zijn dus.

Hooguit staat je vraag er dan ineens dubbel... Was het deze?
Reputatie 2
Komt goed @Valewijn even wachten totdat ze er morgen weer zijn dus.

Hooguit staat je vraag er dan ineens dubbel... Was het deze?

Ja, inderdaad!
Badge +3
Dan bij deze (ter geruststelling) een paar screenshots gepost over die kaartnaam en zo.
Goedemorgen,

Om een onbekende reden is je topic in de Spam folder beland. Ik heb hem hieruit gehaald. Als het goed is, is je topic weer beschikbaar!
Reputatie 2
Goedemorgen,

Goedenavond Rizana,

Ha, dat was het dus. Inmiddels heb ik een antwoord op je privemail gegeven. 😉
Reputatie 2
Nog een navraagje. Ik had zojuist een bericht gepost. Geaccepteerd. Zat daar een taalfoutje in. Gelijk aangepast en opgeslagen. Voila, een opgeheven wijsvinger 😉 dat dit eerst onderzocht moet worden voor het alsnog geplaatst mag worden. Hoe lang duurt dat gemiddeld?

Nu was ik zo slim om de tekst in een tekstverwerker te typen. Dus ik kan zo met een vingerknip, het geblokkeerde bericht opnieuw invoeren als het moet. 😏
Reputatie 2
Nog een navraagje. Ik had zojuist een bericht gepost. Geaccepteerd. Zat daar een taalfoutje in. Gelijk aangepast en opgeslagen. Voila, een opgeheven wijsvinger 😉 dat dit eerst onderzocht moet worden voor het alsnog geplaatst mag worden. Hoe lang duurt dat gemiddeld?

Nu was ik zo slim om de tekst in een tekstverwerker te typen. Dus ik kan zo met een vingerknip, het geblokkeerde bericht opnieuw invoeren als het moet. 😏

Alsnog geplaatst!

Reageer