beantwoord

Heb ik een brief/mail moeten ontvangen van jullie klantenservice OV-Chipkaart met inloggegevens voor studentenreisproduct?

• 15 september 2014
  • 2 reacties
  • 852 Bekeken

Ik heb 4 dagen niet met mijn studenten reisproduct kunnen reizen omdat ik deze nog niet gekoppeld had aan mijn persoonlijke ov kaart. Dit kwam omdat wanneer ik deze probeerde te koppelen op https://services.studentenreisproduct.nl/koppel/inloggen.php er verwezen werd naar inloggegevens die ik zou hebben moeten ontvangen van jullie volgens DUO. Ik vroeg me af of ik deze brief/mail inderdaad van jullie zou hebben moeten ontvangen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 16 september 2014, 09:29

Hallo Houben,

Zoals aangegeven op de website ontvang je je gebruikersnaam en wachtwoord via een brief of e-mail van de Klantenservice OV-chipkaart, afdeling Studentenreisproduct. Dit is geen afdeling van de NS. Door op de link te klikken op de website kun je je inloggegevens alsnog aanvragen. Mocht je hier nog vragen over hebben kun je het beste even contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Waar staat dat je die gegevens van NS zou moeten ontvangen? In elk geval niet op de website die je daar noemt. De Klantenservice OV-chipkaart die daar wel genoemd wordt is geen afdeling van NS.
Hallo Houben,

Zoals aangegeven op de website ontvang je je gebruikersnaam en wachtwoord via een brief of e-mail van de Klantenservice OV-chipkaart, afdeling Studentenreisproduct. Dit is geen afdeling van de NS. Door op de link te klikken op de website kun je je inloggegevens alsnog aanvragen. Mocht je hier nog vragen over hebben kun je het beste even contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart.

Groet,
Marjan

Reageer