beantwoord

Het lukt me niet 'mijn reishistorie' te openen in Mijn NS.

• 18 maart 2014
  • 2 reacties
  • 599 Bekeken

Als ik deze wil openen verschijnt in rode letters dat er een fout is opgetreden. En dat ik het later nog eens moet proberen.

Dit is al een paar dagen zo.....

Wat is er aan de hand? Kan dit snel opgelost worden? Ik heb de gegevens namelijk dringend nodig!
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 maart 2014, 17:28

Welkom op het forum Anna te Adam!

Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
In mijn eigen Mijn NS-account kan ik gewoon inloggen en de reishistorie bekijken. Heb je al wel je OV-chipkaart gekoppeld aan je account? Als je dat nog niet hebt gedaan, kan je de reishistorie namelijk niet inzien. Verder kan het zijn dat je niet bent aangemeld voor het inzien van de reishistorie. Als je in het tabblad 'Mijn producten' de link 'aanmelden inzien reisgegevens' ziet staan, wil ik je vragen om daarop te klikken. Je meldt je dan alsnog aan voor het inzien van je reishistorie.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik krijg mijn reishistorie probleemloos op het scherm.
Systeem lijkt dus normaal te werken.
Welkom op het forum Anna te Adam!

Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
In mijn eigen Mijn NS-account kan ik gewoon inloggen en de reishistorie bekijken. Heb je al wel je OV-chipkaart gekoppeld aan je account? Als je dat nog niet hebt gedaan, kan je de reishistorie namelijk niet inzien. Verder kan het zijn dat je niet bent aangemeld voor het inzien van de reishistorie. Als je in het tabblad 'Mijn producten' de link 'aanmelden inzien reisgegevens' ziet staan, wil ik je vragen om daarop te klikken. Je meldt je dan alsnog aan voor het inzien van je reishistorie.

Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer