beantwoord

historie van OV kaart

  • 13 maart 2018
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Mijn account vanov chipkaart
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 maart 2018, 21:13

Hallo Sophie Claeys en welkom op het NS Forum,

Via Mijn NS kan je geen reizen van andere vervoerders terugvinden. Deze kan je wel via de diensten van OV-chipkaart achterhalen. Daar kan je een account maken en vervolgens alle reizen die met je OV-chipkaart zijn gemaakt inzien.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Er is al 2 dagen deze melding hoe los ik dit op?

Wat vervelend dat je de melding steeds krijgt, Chris1! Heb je dit ook als je via een computer op je Mijn NS Zakelijk wil inloggen? Heb je de laatste versie van de app? Misschien kan je onze klantenservice even met je mee laten kijken!
Van de trein heb ik maar nu van de bussen en trams
Hallo Sophie Claeys en welkom op het NS Forum,

Via Mijn NS kan je geen reizen van andere vervoerders terugvinden. Deze kan je wel via de diensten van OV-chipkaart achterhalen. Daar kan je een account maken en vervolgens alle reizen die met je OV-chipkaart zijn gemaakt inzien.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer