beantwoord

Hoe ga ik van station Schiphol naar de aankomsthallen?

• 21 augustus 2014
  • 16 reacties
  • 9859 Bekeken

Volgens mij is de vraag duidelijk.
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 21 augustus 2014, 14:20

Nee.

http://www.vdlaanbv.nl/images_customer/lagerberg/pages/aankomsthalschiphol2.jpg

Het station bevindt zich precies in het midden.
Bekijk origineel

16 reacties

roltrap omhoog en bordjes volgen
roltrap omhoog en bordjes volgen dus het is niet ver lopen vanaf het station?
Nee 5 minuten denk ik.
Reputatie 4
Badge
Nee.

http://www.vdlaanbv.nl/images_customer/lagerberg/pages/aankomsthalschiphol2.jpg

Het station bevindt zich precies in het midden.
En hoe weet ik bij welke aankomsthal ik moet zijn?
Er zijn aan het begin al overal borden met vluchtnummers en aanwijzingen hoe je bij de juiste balie komt. Er is geen luchthaven in de wereld waar het zo duidelijk is aangegeven. Probeer anders eens schiphol.nl .....
Er zijn aan het begin al overal borden met vluchtnummers en aanwijzingen hoe je bij de juiste balie komt. Er is geen luchthaven in de wereld waar het zo duidelijk is aangegeven. Probeer anders eens schiphol.nl .....

Bedankt, heb al gekeken op schiphol.nl maar daar wordt ik niet veel wijzer.
Weet je het vluchtnummer? Op teletekst staat achter het vluchtnummer bij welke balie je moet zijn (vanaf ongeveer de avond voor vertrek).
Weet je het vluchtnummer? Op teletekst staat achter het vluchtnummer bij welke balie je moet zijn (vanaf ongeveer de avond voor vertrek).

Ik wil iemand ophalen, of had je dat nog niet door, wat moet ik dan bij een balie? En ja, ik heb het vluchtnummer dus dan moet ik zondag maar even kijken
Je kunt ook de Schiphol app downloaden. Dan voer je de vlucht in en zie je precies of hij is geland, hoe laat hij is geland/wordt verwacht en in welke aankomsthal je de passagiers kunt verwachten.
Maar wat moet ik dan bij een balie?
Maar wat moet ik dan bij een balie?

Niets.
Bedankt voor jullie hulp, ik hoop dat het zal lukken
Ach natuurlijk "aankomsthallen" had dat niet goed gelezen.
Als je weet hoe laat het vliegtuig land (staat ook op teletekst en op schiphol.nl) dan weet ook waar je moet staan. Als ik iemand op moet halen kijk alleen hoe laat het vliegtuig land. De meute komt toch op dezelfde plek Schiphol plaza binnen wandelen (300 m van de roltrappen van het NS station). Je hoeft je niet druk te maken.
Oke, prima. Maar de vlucht komt van Gran Canaria, heb eventjes opgezocht op de app voor die datum. Alleen als ik dan 3 opties krijg, staat het goede vluchtnummer van de mensen die ik ophaal er niet bij, hoe kan dit dan? Of moet ik dan echt bij Schiphol zijn?
Oke, prima. Maar de vlucht komt van Gran Canaria, heb eventjes opgezocht op de app voor die datum. Alleen als ik dan 3 opties krijg, staat het goede vluchtnummer van de mensen die ik ophaal er niet bij, hoe kan dit dan? Of moet ik dan echt bij Schiphol zijn?
Dit is een forum van NS en gaat in principe over treinen en alles daarom heen.
Voor gegevens over luchtvaart en vertrek en aankomsttijden op Schiphol kun je het beste de website van Schiphol raadplegen.
Verwachte aankomsttijden staan daar geen dagen tevoren op de site. Dat is immers afhankelijk van wanneer een vliegtuig vertrokken is.
Kijk gewoon een paar uur tevoren op de Schiphol pagina's van teletekst of op de aankomsttijden op de website van Schiphol.
Om vrijwel alle gevallen staat erbij bij in welke aankomsthal de passagiers arriveren en bij welke bagageband zij hun bagage kunnen ophalen.
Ook op Schiphol zelf hangen overal monitors waar die informatie op weergegeven wordt.

Reageer