beantwoord

Hoe kan ik me voorstellen aan de overige forumgebruikers?

• 18 juni 2014
  • 9 reacties
  • 829 Bekeken

Waar kan ik me voorstellen?
icon

Beste antwoord door Jurgen 18 juni 2014, 15:11

In het voorsteltopic: Even kennismaken..
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
In het voorsteltopic: Even kennismaken..
Beste Paulo, Welkom op het NS Service Forum. Bedankt voor je vraag! Jurgen heeft het juiste antwoord gegeven. Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' en ik heb de titel van dit topic aangepast. Hierdoor wordt de vindbaarheid van dit topic vergroot.
Ik moet hier de weg nog vinden. Wat is off topic enz
halo mijn naam is josephine, ik heb mij al een paar keer angemeld voor mijn ns,
ik krijg een link gestuurd, en daarna zegt , u heeft al een account, pfffff , dan probeer ik in te loggen , en dan krijg ik ,u heeft u account niet geactiveerd.
dus vanmiddag gebeld met de ns , na een tijdje kreeg ik iemand aan de lijn,
ja er was iets mis gegaan , wij sturen u een nieuwe bericht, en toen begon het weer van voren af aan
help help help svp
Reputatie 7
Badge +4
Op de NS-site gaat al een tijdje van alles mis en bij MijnNS zijn zeker veel problemen, dus ik denk dat het niet in u zit.
dank je wel voor de moeite.
dan wacht ik maar even af
Reputatie 2
Ik moet hier de weg nog vinden. Wat is off topic enz

In dit forum is er een onderwerp dat heet off topic, de vraag die jij gesteld hebt is eigenlijk hieraan vastgezet.

Off-topic is een term die vaak in nieuwsgroepen en op forums gebruikt wordt. Het is een Engelse term die kan worden vertaald als buiten het onderwerp.

Een off topic reactie kan dus ook een gegeven reactie zijn die niets met het originele onderwerp te maken heeft

Hopelijk is het een beetje duidelijk nu 🙂 (In dit geval wordt het dus bedoeld als verplaatsing van je vraag)
ik ben christa huisman
Leuk dat jullie je voor het NS Serviceforum hebben aangemeld, rikkie67 en maravilla1955! :)

@maravilla1955: Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mij profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

Reageer