Hoe kan ik NS mailen?

• 21 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 472 Bekeken

Ik weet dat NS geen algemeen e-mailadres gebruikt om klachten te behandelen, maar mijn vraag is te lang om via Eva te verzenden. Hoe kan ik mijn verhaal toch bij de klantenservice achterlaten?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt bij EVA ook email typen, dan krijg u een emailadres. U kunt uw verhaal ook hier beknopt achterlaten dan wel op de naam boven een NS-medewerker te klikken en uw verhaal mailen.

Eva is een computer en computers zijn nu eenmaal gespeend van iedere intelligentie. Al kunnen ze vaak uit woorden en teksten enige informatie halen die nuttig kan zijn bij de beantwoording van eenvoudige en eenduidige vragen 😉
Natuurlijk heeft NS wel gewone e-mailadressen. Heel veel medewerkers hebben er een eigen mail adres, inclusief de "top" van het webcare team. Alleen worden die adressen niet officieel gepubliceerd.

Ik denk dat daarom een "ouderwetse" brief dan nog de enige oplossing is. Die kent geen beperkingen wat de lengte betreft en kun je dus zo lang maken als je zelf wilt. Zelfs kun je nog eventuele bijlagen meesturen wat bij EVA ook niet mogelijk is.

Adres is:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
U kunt bij EVA ook email typen, dan krijg u een emailadres. U kunt uw verhaal ook hier achterlaten door op de naam boven een NSmedewerker te klikken en uw verhaal te mailen.

Eva is een computer en computers zijn nu eenmaal gespeend van iedere intelligentie. Al kunnen ze vaak uit woorden en teksten enige informatie halen die nuttig kan zijn bij beantwoording van eenvoudige en eenduidige vragen ;-)

Dit heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt niet! Ik blijf maar reacties terug krijgen dat het niet mogelijk is mijn klacht te verzenden. En hoe klik ik op de naam boven een NSmedewerker??
U kunt bij EVA ook email typen, dan krijg u een emailadres. U kunt uw verhaal ook hier achterlaten door op de naam boven een NSmedewerker te klikken en uw verhaal te mailen.

Eva is een computer en computers zijn nu eenmaal gespeend van iedere intelligentie. Al kunnen ze vaak uit woorden en teksten enige informatie halen die nuttig kan zijn bij beantwoording van eenvoudige en eenduidige vragen ;-)

Dit heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt niet! Ik blijf maar reacties terug krijgen dat het niet mogelijk is mijn klacht te verzenden. En hoe klik ik op de naam boven een NSmedewerker??

Gewoon met de muiscursor op die naam gaan staan en met de linker muisknop aanklikken.
Er opent zich dan een nieuw venster met bij de meeste moderators een knop "stuur bericht".
De rest wijst zich vanzelf, denk ik.

Houd er rekening mee dat dergelijke spontane privé berichten aan de moderators niet altijd op prijs gesteld worden en slechts een beperkte lengte mogen hebben.
Is het bericht te lang, krijg je bij verzenden een mooie vette rode balk met een foutmelding.
Badge
Hi Lisa, welkom op het forum. Via EVA kan je ons een mail sturen, maar dat werkt zo te lezen niet. Als je mail te lang is, kan je het mailtje ook in tweeën delen en opsturen. Je kan bij ons ook een klacht indienen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens willen sturen en je klacht? Indien mogelijk, zet ik je klacht door. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'.
Hi Lisa, welkom op het forum. Via EVA kan je ons een mail sturen, maar dat werkt zo te lezen niet. Als je mail te lang is, kan je het mailtje ook in tweeën delen en opsturen. Je kan bij ons ook een klacht indienen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens willen sturen en je klacht? Indien mogelijk, zet ik je klacht door. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'.

Ik heb het bericht ondertussen naar één van de NS-medewerkers kunnen sturen, mocht ik hier geen reactie op krijgen, zal ik het alsnog naar u sturen. Bedankt in ieder geval.

Reageer