beantwoord

Hoe kan ik tijdschrift spoor opzeggen

• 7 maart 2014
  • 2 reacties
  • 3599 Bekeken

mijn man kreeg het tijdschrift spoor, maar hij is overleden en ik wil dit tijdschrift niet omdat ik nooit met openbaar vervoer gaat.
zou u dit in uw bestand kunnen zetten.

Met vriendelijke groet
Mevrouw Kraaijeveld
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 maart 2014, 12:10

mijn man kreeg het tijdschrift spoor, maar hij is overleden en ik wil dit tijdschrift niet omdat ik nooit met openbaar vervoer gaat.

Met vriendelijke groet
Mevrouw Kraaijeveld

Hallo Thea,

Allereerst mijn deelneming met het verlies van je man.
Om de toezending van het blad SPOOR te laten beëindigen zou je (volgens de colofon in het blad) kunnen bellen met de Klantenservice van NS (kosten €0,10 per minuut), of een brief sturen naar de
Lezersadministratie SPOOR
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht.

Je zult begrijpen dat met enkele tienduizenden lezers het alleen vermelden van een naam in een forum de lezersadministratie niet veel verder kan helpen.
Zet in je brief dus niet alleen de naam van jouw overleden man, maar ook het adres, postcode, e.d.

En als je een brief schrijven te lastig vindt, is de Klantenservice telefonisch te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Ik hoop je een eindje op weg geholpen te hebben.

Veel sterkte!

Vr. groet,
Hans
Bekijk origineel

2 reacties

Met vriendelijke groet
Mevrouw Kraaijeveld

Hallo Thea,

Allereerst mijn deelneming met het verlies van je man.
Om de toezending van het blad SPOOR te laten beëindigen zou je (volgens de colofon in het blad) kunnen bellen met de Klantenservice van NS (kosten €0,10 per minuut), of een brief sturen naar de
Lezersadministratie SPOOR
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht.

Je zult begrijpen dat met enkele tienduizenden lezers het alleen vermelden van een naam in een forum de lezersadministratie niet veel verder kan helpen.
Zet in je brief dus niet alleen de naam van jouw overleden man, maar ook het adres, postcode, e.d.

En als je een brief schrijven te lastig vindt, is de Klantenservice telefonisch te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Ik hoop je een eindje op weg geholpen te hebben.

Veel sterkte!

Vr. groet,
Hans
Hallo Thea,

Allereerst gecondoleerd met het verlies.

Wat Hans aangeeft is inderdaad correct. De meest eenvoudige oplossing is om even telefonisch contact op te nemen met NS Klantenservice. Zij kunnen dit eenvoudig en snel voor jou in orde maken.

Je topic heb ik verplaatst naar een ander forum, zodat anderen ook snel het antwoord op jouw vraag kunnen vinden.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer