beantwoord

Hoe kom ik aan een machinistenuniform?

• 26 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 1852 Bekeken

Ik ben 13 jaar en ik wil graag machinist worden bij NS. Ik zou graag het uniform willen ontvangen. Heeft NS hier een afdeling voor of een andere regeling? Ik hoor het graag

groetjes Lucas
icon

Beste antwoord door Loco 26 augustus 2014, 12:04

Kleine kanttekening bij de reactie van Susan.
Je krijgt al een uniform als je start met de opleiding 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Ik denk dat je dat maar het beste kunt vergeten.
Uniformen - of het nou politie, brandweer, NS medewerkers of wat dan ook zijn - is bedrijfskleding die uitsluitend door de daartoe bevoegde medewerk(st)ers gedragen mag worden.

Daarom wordt dergelijke kleding uitsluitend door het bedrijf verstrekt en is dat nergens anders te koop.
Je zal dus nog een jaar of 6 moeten wachten tot je je machinisten opleiding met goed gevolg hebt voltooid.
Beste Lucas, bedankt voor je graag. Jammer maar helaas, Hertog heeft in dit geval gelijk. Wij kunnen geen machinistenpakken verstrekken, je zult moeten wachten totdat je zelf een machinistenopleiding hebt afgerond. Ik heb de titel van dit topic aangepast en daarnaast heb ik je vraag verplaatst naar 'Off Topic Forum'.
Je krijgt al een uniform als je start met de opleiding 🙂
Je krijgt al een uniform als je start met de opleiding :)

Dat wist ik niet, nu wel! 😃 Bedankt!
Reputatie 4

Dit is alleen als je direct bij NS in dienst komt. Wanneer je de opleiding start bij ROC en STC , wat de waarschijnlijkheid dan wordt omdat je vanaf 16.5 jaar tot ik dacht 25 alleen daar aangenomen wordt, krijg je ook geen uniform, alleen veiligheidsjas / hestje en schoenen met info van school.

Dit is alleen als je direct bij NS in dienst komt. Wanneer je de opleiding start bij ROC en STC , wat de waarschijnlijkheid dan wordt omdat je vanaf 16.5 jaar tot ik dacht 25 alleen daar aangenomen wordt, krijg je ook geen uniform, alleen veiligheidsjas / hestje en schoenen met info van school.

Goed dat je dit aanvult, dit is een interessante aanvulling!

Klopt inderdaad.
Had in dit geval ook alleen over de in dienst treding bij NS.
Aangezien dit een serviceforum is van de NS.

Maar inderdaad handig om deze informatie er nog bij te vermelden.
Vanaf een leeftijd van 21-23 jaar maak je een grote kans om al aangenomen te worden bij de NS.

Prettige dag nog verder.
Gr,
Jan
Ik begrijp het. Alleen vind ik het wel jammer

groetjes Lucas

Reageer