beantwoord

Hoe verwijder ik mn profiel

• 7 februari 2015
  • 12 reacties
  • 392 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn profiel is per ongeluk gelinkt aan mijn Facebook. Daar zit ik niet op de wachten, hoe verwijder ik mijn profiel?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 7 februari 2015, 15:42

Hallo. Wij kunnen je account voor je verwijderen. Ik zorg ervoor dat dit voor je wordt gedaan. Groet, Marjan
Bekijk origineel

12 reacties

Moderators kunnen dit voor je doen, je zal even moeten wachten tot er 1 reageert hier.
Hallo. Wij kunnen je account voor je verwijderen. Ik zorg ervoor dat dit voor je wordt gedaan. Groet, Marjan

zou ik die van mij ook verwijderd kunnen krijgen? mijn vraag is opgelost:)
IK ben ook wel benieuwd wanneer het profiel van TS ook verwijderd wordt want dat is met foto en naam nog steeds zichtbaar.
Ik wil ook me account verwijdere
Verwijderen doen ze hier niet zo snel aan. Wat wel mogelijk is, is dat een moderator je nickname zal wijzigen en je account eventueel deactiveren. Je posts blijven dan wel zichtbaar.
Je profiel blijft ook gewoon zichtbaar, klik maar op TS.
Badge +3
Dat profiel geeft hooguit (als je inlogt met je Facebook account) je publieke profielfoto weer als 'avatar' bij verder zelf te kiezen naam.

Maar goed, als iemands vraag beantwoord is en diegene verdere toegang toe het forum niet meer nodig heeft zou een optie om 'af te melden' handig zijn.

Je kunt zelf in Facebook (bij apps & games) ook instellen dat NS Forum geen toegang meer heeft tot je gegevens, net zoals met spelletjes en dergelijke. Ben je ook klaar.

En ik zie net dat je ook gewoon op https://forum.ns.nl/settings/profile je foto kunt verwijderen en/of Facebook ontkoppelen! 😃
Alle accounts zijn inmiddels alsnog verwijderd.
Vergeet je niet om ook in het draadje zelf de namen van de verwijderde accounts aan te passen?
Heb het aangepast Michiel.
Toch zie ik de naam van TS nog gewoon staan, compleet met profielfoto 😀

Reageer