beantwoord

Hoe zeg ik Spoor op?

• 11 maart 2014
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

Ik wil het blad Spoor niet meer ontvangen, want ik lees hem nooit. Hoe zet ik dit stop, zonder te hoeven bellen met een betaald nummer?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 11 maart 2014, 19:43

Beste Cindy,

Om het blad spoor op te zeggen kan je inderdaad een brief sturen zoals Hans al aangaf. Je kan ons ook bellen op 0900 - 20 21 163. Hopelijk weet je zo voldoende.
Bekijk origineel

5 reacties

Als je in je account van Mijn NS naar 'mijn gegevens' gaat en naar beneden scrollt naar 'permissies' kun je daar het vinkje weghalen bij de toestemming voor het versturen van informatie en aanbiedingen.
Bij mij staat dit vinkje uit, dat stond hij al, maar toch krijg ik Spoor. Is er een andere manier?
Ik wil het blad Spoor niet meer ontvangen, want ik lees hem nooit. Hoe zet ik dit stop, zonder te hoeven bellen met een betaald nummer?

Als je het blad SPOOR wilt opzeggen kan dat ook schriftelijk door een briefje met je gegevens te sturen naar;
Lezersadministratie SPOOR, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
Beste Cindy,

Om het blad spoor op te zeggen kan je inderdaad een brief sturen zoals Hans al aangaf. Je kan ons ook bellen op 0900 - 20 21 163. Hopelijk weet je zo voldoende.
Als je in je account van Mijn NS naar 'mijn gegevens' gaat en naar beneden scrollt naar 'permissies' kun je daar het vinkje weghalen bij de toestemming voor het versturen van informatie en aanbiedingen.

Helaas Annemiek, het blad SPOOR valt nergens onder permissies. Kort geleden was daar ook al enige verwarring over.
Moderator Ramon heeft toen e.e.a. uitgezocht en ontdekt dat SPOOR er niet onder viel.
In de colofon van het blad staat bij opzeggen ook alleen maar vermeld bellen of schrijven.
Als het via MijnNS zou kunnen zou dat er ongetwijfeld ook bij staan.

Vr.gr.
Hans

Reageer