Hoelang duurt het nog voor er een nieuwe commercial komt?

• 9 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Hallo,

Ik vroeg me nog af wanneer we weer een andere reclame van de NS kunnen verwachten. Het jongetje is er al dermate lang voor dat de reclame echt minder begint te worden. Wellicht één van de (vind ik) mooiere commercials, zoals "Piano Man" of "This is the first day of my life". Natuurlijk is dat wel weer gebonden aan een campagne. Het zou leuk zijn om weer wat nieuws te zien. Het zou knap zijn als het lukt om zo'n hit te creëren als de EDEKA rond kerstmis deed. Ik heb tot dusver geen televisiespots voor de Spoordeelwinkel gezien. Ik heb niet echt het idee dat de Spoordeelwinkel zo bekend is. (Buiten de spoordeelweken om)
GroeneRuiter

4 reacties

De huidige reclame is eigenlijk een anti-reclame. Dat jongetje wil graag met de trein reizen, maar wat doet hij als hij er eenmaal in zit? - Hij geeft snel de autosleutels terug: Op slag genezen, voortaan weer lekker met de auto. 😉
Reputatie 5
Badge
@Pe_pe Heb je ook nog eens gelijk in. :0 Allemaal in de oude Stink-Volvo zonder airbags. 😉
Hebben jullie de reclame met Daphne Schippers en de kinderen gezien? Ik zag hem op de Treinspottersdag voor het eerst en ik zag hem laatst weer voorbij komen.
Reputatie 5
Badge
@Treinspotter123 Nee, miet gezien.

Reageer