Hoofd Klantenservice | NS Community
beantwoord

Hoofd Klantenservice

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 716 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Kan iemand mij misschien uitleggen wat het takenpakket is van mevrouw Bouma, volgens mij het hoofd Klantenservice van NS.

 

Ook gisteren toen er volgens mij best wat aanleiding was taal noch teken vernomen van mevrouw Bouma. Bestaat ze wel echt??? Kom haar alleen tegen bij de ondertekening van brieven.

 

icon

Beste antwoord door Momo 4 April 2022, 13:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bestaat ze wel echt??? Kom haar alleen tegen bij de ondertekening van brieven.

Hier een interview met deze mevrouw. 

https://podcastluisteren.nl/ep/CCMA-Contact-op-Afstand-WOW-Leiderschap-or-Lieneke-Bouma-en-Ad-van-der-Linden#/

Reputatie 7
Badge +1

Op telegraaf.nl valt te lezen dat de staatssecretaris mevrouw Heijnen de aanpak van de storing onder de maat vindt.

 

Staatssecretaris Heijnen vindt aanpak NS-storing onder de maat, wil uitleg

 

„Ik wil van de NS precies horen waarom het hele treinverkeer plat is gelegd en waarom er geen vervangend vervoer is geregeld. Reizigers kregen weinig informatie en geen alternatief en daarmee was de aanpak van deze storing echt onder de maat”, zegt de staatssecretaris in een schriftelijke reactie. „Ik wil dan ook van de directie van NS weten hoe zij ervoor gaat zorgen dat dit in de toekomst niet nog een keer gebeurt.”

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Het was toch ZO? Dan hoeven mennetsjers niet te werken.

En als ze niet vooruitzienderwijs heden maar een snipperdag heeft opgenomen, dan zal ze om 9.00 (of misschien wel al 8.30) zo n enorme stapel interne problems-die hebben dus altijd voorrang in de grote spoorfamilie-hebben aangetroffen dat die lastige reiziger bes wel ff ken wagte

Of-ALT-is ze meteen door de finansjele baas op de mat geroepen om ff te bekokstoven hoe NS er met de minste geringste kosten uit dit tranendal kan geraken

Reageer