beantwoord

I-phone met Wear-app?

• 27 September 2016
  • 9 reacties
  • 138 Bekeken

In de trein zag ik veel reizigers die met een I-phone/ Smart-phone bezig waren om de reisadviezen te lezen...maar ik met mijn telefoon, of is het een I-phone? Ik had geen internetontvangst. Ik had gedacht dat in de trein Wifi automatisch kon worden gebruikt.....
nu las ik iets over een Wear-app...waarop kan ik die ontvangen? Is een Smart-watch weer wat anders?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 27 September 2016, 14:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Als u in de trein verbinding hebt gemaakt met 'wifi in de trein' surft u naar www.nslogin.ns.nl, en accepteert u de voorwaarden. Daarna kunt u op de wifi.
Wifi in de trein is momenteel alleen te verkrijgen wanneer je reist met intercitymaterieel. Wanneer je geen databundel hebt en je reist met sprintermaterieel, dan is het niet mogelijk om offline gebruik te maken van onze NS Xtra App.
Wifi in de trein is momenteel alleen te verkrijgen wanneer je reist met intercitymaterieel. Wanneer je geen databundel hebt en je reist met sprintermaterieel, dan is het niet mogelijk om offline gebruik te maken van onze NS Xtra App.

Ja, bedankt; het is waarschijnlijk ook niet mogelijk voor ons, omdat wij prepayed telefoon gebruiken...?
Reputatie 7

Ja, bedankt; het is waarschijnlijk ook niet mogelijk voor ons, omdat wij prepayed telefoon gebruiken...?

Op het moment dat uw telefoon over wifi beschikt is het wel mogelijk (alle smartphones beschikken daarover)
Gaan we terug richting de ouderwetse telefoons, die alleen kunnen bellen en smsen, die hebben die functies van wifi nog niet..

Ik heb wel een nieuwe van Motorola, dus als ik wifi in een buitenlands hotel heb dan heb ik internet.

Op het moment dat uw telefoon over wifi beschikt is het wel mogelijk (alle smartphones beschikken daarover)
Gaan we terug richting de ouderwetse telefoons, die alleen kunnen bellen en smsen, die hebben die functies van wifi nog niet..
Reputatie 7

Ik heb wel een nieuwe van Motorola, dus als ik wifi in een buitenlands hotel heb dan heb ik internet.

Dan is dat in de trein ook, als u verbinding maakt met het wifi netwerk van de trein, kunt u vervolgens op uw telefoon naar de internet app gaan. Als u dan een willekeurige pagina ingeeft, zal de telefoon automatisch u doorsturen naar de NS pagina. Hier dient u links in beeld aan te geven dat u akkoord gaat met de voorwaarden, vervolgens op de grote blauwe knop te drukken om verbinding te maken. Vanaf dat moment kunt u internetten in de trein.
Ja, bedankt; morgen probeer ik het in de trein naar Schiphol.
Mocht het niet lukken Corvs dan horen we het graag.
Mocht het niet lukken Corvs dan horen we het graag.oke Miriam

Reageer