beantwoord

ICMm Tussen Amsterdam en Den Haag

• 18 maart 2015
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Reputatie 1
Beste NS,

Ik kan vrij kort zijn over mijn vraag: zou u buiten de spits om vaker ICMm's in kunnen zetten op het traject tussen Amsterdam en Den Haag (Amsterdam Centraal - Amsterdam Sloterdijk - Haarlem - Heemstede Aerdenhout - Leiden - Den Haag Centraal) in plaats van VIRM's? Naar mijn mening - en vele anderen zijn dat met mij eens - zijn ICMm's een stuk comfortabeler dan VIRM's. In de spits begrijp ik de inzet van VIRM's, met een ICMm heb je dan te weinig capaciteit, maar buiten de spits om heb je met een VIRM grote overcapaciteit en als reiziger zit ik dan vele malen liever in een ICMm dan een VIRM.
Toevallig zat ik afgelopen vrijdag van Leiden naar Haarlem in een ICMm, dus ik weet dat ze in de buurt zijn haha.

MVG
Bas
icon

Beste antwoord door Stephan NS 18 maart 2015, 11:38

Dag Kernafval, vaak wordt materieel al ver van tevoren ingepland en rijdt hetzelfde materieel vaak op hetzelfde traject. Logistiek gezien is het niet altijd mogelijk om het buiten de spits aan te passen. We vinden het natuurlijk wel belangrijk dat je een comfortabele treinreis geniet, daarom bedankt voor het aangeven.

Misschien leuk om te weten: we hebben nu op Rotterdam CS ook een aantal stoelen staan voor de nieuwe Sprinters om getest te worden, zodat je met je medereizigers kunt uitzoeken wat de meest comfortabele stoelen zijn. Heeft misschien niet direct te maken met jouw vraag, maar toch om even aan te geven dat we het zeker belangrijk vinden dat je een comfortabele reis hebt, los van het type trein waarin je zit 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Kernafval, vaak wordt materieel al ver van tevoren ingepland en rijdt hetzelfde materieel vaak op hetzelfde traject. Logistiek gezien is het niet altijd mogelijk om het buiten de spits aan te passen. We vinden het natuurlijk wel belangrijk dat je een comfortabele treinreis geniet, daarom bedankt voor het aangeven.

Misschien leuk om te weten: we hebben nu op Rotterdam CS ook een aantal stoelen staan voor de nieuwe Sprinters om getest te worden, zodat je met je medereizigers kunt uitzoeken wat de meest comfortabele stoelen zijn. Heeft misschien niet direct te maken met jouw vraag, maar toch om even aan te geven dat we het zeker belangrijk vinden dat je een comfortabele reis hebt, los van het type trein waarin je zit 🙂

Reageer