Op dit forum proef je vaak het onbegrip tussen klanten en personeel (alle rangen).
Dat kan deels komen omdat veel klanten geen idee heeft hoe het is om een spoorwegbedrijf te runnen.
In het verleden werden er nog wel eens een open dag gehouden op een stations, in het verre verleden zelfs op verschillende stations.
Dat is al lang geleden, de laatste open dagen waren toch vaak bij Nedtrain, of betrof een materieelshow (2x in Alkmaar bijvoorbeeld) en die bedoel ik niet.
Ik ben zelf op een open dag in Haarlem geweest waar je best een ander beeld kreeg over reilen en zeilen van de spoorwegen.
Is dit niet een goed idee, een open dag die de nadruk legt hoe het nou is om te zien op welke problemen de NS stuit om een dienstregeling in goede banen te leiden?
Page 2 / 2
Klopt, mijn eerste reactie was een kopie van de tweede. Dus ik heb hem laten weghalen.
Er is een reactie ertussen uit gehaald!
Mis ik een reactie? :?
Ik heb jouw idee even in de groep gegooid in Utrecht, eens kijken of we je idee realiteit kunnen maken.
Mis ik een reactie? :?
Met dat laatste wat landrsthrn zegt (wat betreft de grote mensen van NS bedoel ik) ben ik het eens, daarom zou ik zeggen als het er al komt laat dan ook eens mensen van organisatie's die de belangen van de bv. (zowel lichamelijke als geestelijke) gehandicapte medemens daar ook bij aanwezig zijn. Zodat die organisatie's het NS (kantoor/rijdend) personeel erop kunnen wijzen waar gehandicapte mensen regelmatig mee confronteert worden tijdens de (deur tot deur) reis (denk daarbij ook aan in/uitstappen of überhaupt op een perron te kunnen komen bv.!)
Ik heb het zelf (qua open dag bedoel ik) nog nooit mee gemaakt, dus misschien is dat m.b.t. organisatie's al eerder of altijd erbij geweest! Daarover kan ik dus geen oordeel geven!
En nee ik zeg dit niet omdat ik zelf een handicap heb maar als neutrale reiziger!
Ik heb het zelf (qua open dag bedoel ik) nog nooit mee gemaakt, dus misschien is dat m.b.t. organisatie's al eerder of altijd erbij geweest! Daarover kan ik dus geen oordeel geven!
En nee ik zeg dit niet omdat ik zelf een handicap heb maar als neutrale reiziger!
Het doet het idee van Bob geen eer en recht aan. Natuurlijk is het een wisselwerking, helemaal mee eens, maar dat is al een hele andere insteek en op deze manier komt de boodschap al weer heel anders over 🙂
Ik vind het idee van TS leuk en innovatief, maar ik wil er alleen bij zeggen dat ik vind dat de grote mensen bij NS zich best ook eens in de klant mogen verplaatsen en dat je dan pas echt elkaar begrijpt. Nu lijkt het net alsof NS wil zeggen dat er helemaal niemand iets positiefs over haar te zeggen heeft en dat vind ik gewoon misleidend.
Frustratie mag geuit worden, maar ik vind dit wel een hele negatieve verdraaiing van het voorstel in dit topic. Verzoek dus om je constructief op te stellen landrsthrn.
*dubbel*
Het lijkt mij ook een heel goed idee. Waren altijd leuke dagen, je ziet inderdaad een andere kant van het bedrijf. Zal eens kijken of ik ze intern ook warm kan krijgen 🙂
Page 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.