beantwoord

Ik ga binnenkort verhuizen naar het buitenland

• 5 februari 2015
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Assalamualeykum, ik ga binnenkort verhuizen naar Indonesië. Ik heb mijn ns abonnement net opgezegd. En ik krijg nog wat centjes terug. Ik ben dan niet meer actief op het NS Serviceforum. Misschien is het beter om mijn gegevens uit het bestand te halen als dat kan?

Hormat saya,

Sumber Alam
icon

Beste antwoord door Inge NS 6 februari 2015, 10:48

Ik begrijp dat je i.v.m. je verhuizing graag je forumaccount wilt verwijderen, Sumber Alam? Kan je mij daarvoor een privébericht sturen ter bevestiging? Wellicht ten overvloede, maar als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

4 reacties

Succes met je verhuizing en bedankt voor je reacties op het forum.
Succes met je verhuizing en bedankt voor je reacties op het forum. Loes, dank je. Het was me een genoegen.
Reputatie 1
Badge
selamat jalan dan jalan-jalan banyak di kerata api disitu. Untuk kembali lagi.
Ik begrijp dat je i.v.m. je verhuizing graag je forumaccount wilt verwijderen, Sumber Alam? Kan je mij daarvoor een privébericht sturen ter bevestiging? Wellicht ten overvloede, maar als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer