Ik heb geen spoormagazine ontvangen

  • 24 januari 2020
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Goedemorgen.

Ik wacht nog steeds op de levering van SPOOR magazine.

Ik heb de NS-kaart gemaakt in augustus 2019.

In november zei je dat het over een week zou aankomen maar het is nog niet gekomen.

Kun jij dit probleem oplossen?


3 reacties

Badge +3

Dit forum is vooral bedoeld voor vragen die door andere reizigers beantwoord kunnen worden. Wij, de andere reizigers, hebben natuurlijk geen inzage in uw persoonlijke gegevens. Met uw vraag kunt u daarom het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. 

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bedankt!

Badge +3

Je kunt het zelf instellen via https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens en dan bij Notificaties en updates.

Reageer