beantwoord

Ik krijg Spoor Magazine 3 x

  • 25 November 2016
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Omdat we drie mensen met een NS-kaart hebben, krijgen we drie exemplaren van Spoor toegezonden. Dat is wel erg weinig duurzaam. Waar kan ik dat aanpassen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 November 2016, 09:22

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Dat is apart. Zoals op de pagina Service in SPOOR vermeld wordt, wordt namelijk standaard één SPOOR per adres verstuurd.

Om dit te laten wijzigen, kunt u terecht bij NS Klantenservice (030-7515155) of een bericht sturen naar Lezersadministratie SPOOR, postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
Het is een éénmalige fout van onze kant. En Marieke heeft helemaal gelijk dat dit niet echt duurzaam is. De volgende keer wordt Spoor weer gewoon éénmaal verzonden per adres.
Reputatie 7
Badge +3
Wij willen wel structureel 2x spoor vanwege de bonnen (of in ieder geval extra bonnen). Met onze voordeelurenabonnementen betalen we er ook fiks voor. Zo'n abonnement kost inmiddels €62,60 en maar 1 van ons kan de bonnen gebruiken als die maar voor 1 persoon geldig zijn. Volgens de abonnementsvoorwaarden hebben we ook per abonnement recht op een Spoor
Volgens NS niet, er wordt standaard maar 1 Spoor per adres verstuurt. Ben je een stel dat samen gebruik wil maken van een aanbieding heb je pech, ondanks dat het gewoon een recht is voor de klant.

NS kan op zijn minst de aanbiedingen per e-mail naar elke abonnee sturen. Dat is pas duurzaam.

Reageer