beantwoord

Ik wil graag een privébericht sturen

• 21 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 738 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vorige week heb ik een account aangemaakt voor Mijn NS. Ik heb ook geklikt op de link om mijn account te activeren. Gisteren heb ik de brief van NS ontvangen dat ik mijn activeringscode moet invoeren. Deze code heb ik nu ingevoerd. Echter kreeg ik steeds de meling: bevestigingscode is niet correct. Gevolg daarvan is dat ik tot nu toe niet kan inloggen.
Graag even toelichten wat de oorzaak is en wat ik verder moet doen. Gisteren heeft een van jullie medewerker, Ramon NS, mijn vraag beantwoord. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Maar ik kreeg weer de melding: ik heb geen toestemming om jullie een privebericht te sturen
m.v.g.
caspers
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 augustus 2014, 13:59

Beste M. Caspers,

Is er inmiddels al contact gehad via een privébericht? Ik lees je bericht graag. Anders zal ik zelf contact met je opnemen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste M. Caspers,

Is er inmiddels al contact gehad via een privébericht? Ik lees je bericht graag. Anders zal ik zelf contact met je opnemen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic om de vindbaarheid te vergroten.
@ Susan

ik heb geen toestemming om jullie een privebericht te sturen
Badge
De activatie van Mijn NS staat los van de activatie voor het forum. Bij het aanmaken van een account op het forum, krijg je als het goed is een mail met een activeringslink voor het forum. Pas als je die link hebt aangeklikt, kun je privéberichten versturen.
De bijdrage van Hendrik is inderdaad juist. Mijn NS staat los van de opties op het forum. Elke forumgebruiker zou ons privéberichten moeten kunnen sturen. Indien dit niet lukt is het evt. ook mogelijk om ons via Facebook een privébericht te sturen met je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en e-mailadres die je gebruikt voor je Mijn NS-account.

Reageer