beantwoord

ik wil in contact komen met ontwerpers of experts omtrend de praat coupe.

  • 8 November 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

ik ben een Minor aan het doen waarbij het doel is dat ik impact maak op een onderwerp waar ik persoonlijke interesse bij heb. ik zou graag mensen stimuleren om meer met elkaar in contact te komen. nu lijkt de beste plek om mensen hier toe te zetten de trein. tegenwoordig zie je alleen nog maar mensen op hun telefoon terwijl een kort gesprek met iemand die je niet kent je heel veel kan opleveren.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 8 November 2023, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

ik ben een Minor aan het doen waarbij het doel is dat ik impact maak op een onderwerp waar ik persoonlijke interesse bij heb. ik zou graag mensen stimuleren om meer met elkaar in contact te komen. nu lijkt de beste plek om mensen hier toe te zetten de trein. tegenwoordig zie je alleen nog maar mensen op hun telefoon terwijl een kort gesprek met iemand die je niet kent je heel veel kan opleveren.

Niet iedereen wil betutteld worden en in de trein verplicht met anderen moeten praten. Wat is er mis met mensen die in de trein op hun mail, whatsapp, bankzaken, etc willen afhandelen?

hoi Tamzin, er is niks mis met mensen die niet open staan voor een gesprek in de trein en mijn idee hierbij is niet dat ik mensen iets ga 'verplichten' maar mijn hypothese is dat het aanknopen van een gesprek moeilijker is omdat het een soort standaard is geworden dat men een gesloten houding aanneemt. ik zit nog in een vroeg stadium dus ik ben nog opzoek naar data en informatie om mijn hypothese te verterken (of juist niet). in ieder geval zou ik graag in contact komen met iemand die mij van deze informatie kan voorzien.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey sep schuurman en welkom bij de NS Community! 

Voor data en cijfers verwijzen we altijd door naar deze en deze pagina, maar ik denk dat jouw onderwerp hier niet in terugkomt. Als je nog specifieke vragen hebt, mag je mij een privéberichtje sturen! Dan ga ik kijken of ik de juiste persoon voor je kan vinden.

Reageer