beantwoord

Ik wil met ov naar Huizen. Waar moet ik in Hilversum uitstappen

• 25 maart 2014
  • 3 reacties
  • 4094 Bekeken

Ik wil met ov naar Huizen. Waar moet ik in Hilversum uitstappen
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 maart 2014, 21:20

Jouw vraag is dermate algemeen dat daar niet zomaar een antwoord op te geven is.

Graag verwijs ik je naar de website van 9292OV

Op die website kun je precies aangeven waarvandaan je wilt vertrekken en naar welk adres je precies wilt.
Er komt dan vanzelf een reisadvies op maat, met welke trein je het beste kunt nemen en hoe laat die vertrekt van welk station. Waar je het beste kunt uitstappen en met welke bus je verder kunt reizen.
Kortom, een compleet advies van huis tot huis.

Bekijk origineel

3 reacties

Jouw vraag is dermate algemeen dat daar niet zomaar een antwoord op te geven is.

Graag verwijs ik je naar de website van 9292OV

Op die website kun je precies aangeven waarvandaan je wilt vertrekken en naar welk adres je precies wilt.
Er komt dan vanzelf een reisadvies op maat, met welke trein je het beste kunt nemen en hoe laat die vertrekt van welk station. Waar je het beste kunt uitstappen en met welke bus je verder kunt reizen.
Kortom, een compleet advies van huis tot huis.

Vanaf het busstation bij Amsterdam Amstelstation kun je rechtstreeks met de bus naar Huizen (Noord-Holland) met lijn 320 van Connexxion.
Vanaf het busstation bij Amsterdam Amstelstation kun je rechtstreeks met de bus naar Huizen (Noord-Holland) met lijn 320 van Connexxion.

Er zijn vele mogelijkheden die mede afhankelijk zijn waar je precies in Huizen moet zijn.
De meeste plekjes bereik je toch met lijn 100 vanaf NS station Naarden-Bussum.
Juist vanwege de beperkte informatie die topicstarter gaf, ben ik niet alle mogelijkheden gaan opsommen, maar heb hem bewust verwezen naar 9292, waar hij een van deur tot deur advies kan krijgen, wat naar mijn inschatting in dit geval het meest aanbevelenswaardig is.
Daarbij speelt ook nog een rol waar meneer vandaan komt vanaf welk station hij het best met welke bus naar Huizen kan reizen.

Reageer