indentiteits fraude

• 22 november 2019
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb een boete binnen gehad op mijn naam en adres terwijl ik het niet ben geweest ik reis namelijk niet met de trein

nu moest ik aangifte van indentiteits fraude doen en het opsturen dat heb ik al 8 dagen geleden gedaan en nog steeds niks gehoord ! 

ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan !

3 reacties

Hi Melissa19987:

Ik denk dat je bericht op de klachtenafdeling terecht is gekomen. Deze heeft thans meer dan 1 maand achterstand. Ik zou zeker ook niet betalen maar maar even afwachten. 

Waarschijnlijk volg er ook wel een reactie van een moderator.

Goedenavond Melissa19987, en welkom bij de NS Community. 

Goed dat je aangifte hebt gedaan van identiteitsfraude. ik kan me voorstellen dat je dit niet betaald.

Wil je me een privébericht sturen met je volledige naam, adres, postcode en woonplaats en geboortedatum? Daarnaast ontvang ik ook graag het boetekenmerk. 

Dan kijk ik in het systeem in hoeverre jouw gegevens zijn gebruikt.Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens klik je op “stuur bericht”.

Mijn dienst zit er nu zo op. Je kunt eventueel nog contact opnemen met onze Klantenservice., via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch zijn wij ook 24/7 bereikbaar op 030 751 51 55.

Wat betreft een reactie van alles dat je opgestuurd hebt, kan zijn dat het even duurt voordat je een reactie ontvangt, afhankelijk van waar je het precies naartoe hebt verstuurd.

Mocht je tussendoor nog vragen hebben, dan kan je daarvoor ook het beste contact opnemen met de Klantenservice. 

Reageer