beantwoord

Ingelogd blijven met Facebook-account

• 10 april 2014
  • 7 reacties
  • 3775 Bekeken

Hi,

Ik log altijd in met mijn Facebook account, echter moet ik elke keer opnieuw inloggen omdat hij mijn sessie niet onthoud.
Kan dit aangepast worden? Zodat ik maar één keer hoef in te loggen met mijn Facebook account, en dat ik daarna ingelogd blijf.

- Jesse
icon

Beste antwoord door Mike 10 april 2014, 22:44

Hoi Jesse,
Ik gebruik zelf geen Facebook om in te loggen op het forum, maar hier zijn wellicht een aantal oplossingen voor het probleem:

- Zijn je cookies ingeschakeld, en heb je ze op de NS website geaccepteerd? Indien dat niet het geval is, dan zul je cookies moeten inschakelen/accepteren wil je het werkende krijgen.
- Indien je cookies wel ingeschakeld zijn, kun je proberen ze een keer allemaal te verwijderen.

Op Google kun je informatie vinden over het verwijderen van de cookies voor jouw browser, mocht je niet weten hoe dat werkt.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Jesse,
Ik gebruik zelf geen Facebook om in te loggen op het forum, maar hier zijn wellicht een aantal oplossingen voor het probleem:

- Zijn je cookies ingeschakeld, en heb je ze op de NS website geaccepteerd? Indien dat niet het geval is, dan zul je cookies moeten inschakelen/accepteren wil je het werkende krijgen.
- Indien je cookies wel ingeschakeld zijn, kun je proberen ze een keer allemaal te verwijderen.

Op Google kun je informatie vinden over het verwijderen van de cookies voor jouw browser, mocht je niet weten hoe dat werkt.
Beste Jesse,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum. Het antwoord van Mike is mijns inziens correct.

Je topic heb ik verplaatst naar het forum 'off topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Hoi Jesse,

Cookies zijn ingeschakeld, en heb ook de toestemming op ns.nl gegeven echter werkt het nog steeds niet.
Best irritant, als ik elke keer weer met Facebook moet inloggen.
Hoi Jesse,

Cookies zijn ingeschakeld, en heb ook de toestemming op ns.nl gegeven echter werkt het nog steeds niet.
Best irritant, als ik elke keer weer met Facebook moet inloggen.

Dat is inderdaad vervelend, Jesse. Mijn sessie wordt wel gewoon onthouden als ik inlog via het normale inlogsysteem. Blijf je op Facebook zelf ook altijd ingelogd? Als dat niet zo is, moet je dat wel doen.

Indien je dat óók altijd bent, dan is het een technische fout met de koppeling van Facebook naar het forum.
Blijf uiteraard wel ingelogd op Facebook.
Simpel gezegd moet er gewoon een cookie komen met een token welke in de database aan ip + browser + facebook account staat gekoppeld. En een start / end date, en de end date moet dan ver in de toekomst liggen.
Blijf uiteraard wel ingelogd op Facebook.
Simpel gezegd moet er gewoon een cookie komen met een token welke in de database aan ip + browser + facebook account staat gekoppeld. En een start / end date, en de end date moet dan ver in de toekomst liggen.

Ja klopt, misschien dat een moderator dit intern door kan zetten?
Trouwens, best irritant dit: "Gemarkeerd als antwoord: Mike op 10 Apr 2014, 22:44"

Aangezien mijn vraag nog níet is opgelost, het topic staat nu als 'Beantwoord' terwijl dit niet zo is.
Ben eerlijk gezegd nog geen meter opgeschoten, en ik kan het "Gemarkeerd als antwoord" ook zelf niet weghalen in mijn eigen topic.
Onhandig voor de mensen die hetzelfde probleem ervaren en nu ook alleen dat als antwoord krijgen.

- Jesse

Reageer