beantwoord

Inhoud van opleiding Hoofdconducteur

Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 2
Dank je wel @Boemeltrein en jij heel veel succes! Ik wil je aanraden om op 123test.nl te oefenen en zeer zeker op de website van testned,nl. Daar heb je echt veel aan. En verder... zorg dus écht dat je uitgeslapen bent. Bij het rollenspel, let op dat je goed luistert naar wat je tegenspeler vertelt. Je mag bij je standpunt blijven, maar blijf menselijk en zorg dat je laat blijken dat je goed luistert. Succes!
@marlkran Bedankt voor de tip. Vandaag is het een mooie dat om me daar eens mee bezig te gaan houden. Gelukkig heb ik die testen met die figuurtjes en cijfers al vaker gedaan en scoor ik daar over het algemeen heel goed in. Ook taal en rekenen gaat me goed af. Maar goed, extra oefenen kan nooit kwaad dus dat gaan we maar eens doen.

Ik neem aan dat jij ook naar Amersfoort gaat voor de opleiding? Heb je al een startdatum?
Reputatie 2
Dat oefenen op vooral Testned.nl is echt een must hoor @Boemeltrein , zij hebben namelijk een bepaalde manier van testen die nét anders is. Ik had daar tijdens de testdag echt veel aan. Ik begin 4 februari en Dordrecht is mijn standplaats. En inderdaad vaak naar Amersfoort. Veel plezier met je tests vandaag. Het is er inderdaad weer voor 🙂 🌨
Nou ik hoop dat de hele procedure een beetje spoedig verloopt. Wie weet kan ik dan ook op 4 Februari beginnen. Misschien treffen we mekaar dan nog. Mijn standplaats zal Den Bosch zijn.
Welke test kun je me adviseren? Er staan er wel heel veel op op die site.
Reputatie 2
@Antoine ik heb gewoon overal de gratis testen gedaan om de methodiek op te slaan. Heel veel succes!
Reputatie 2
@Boemeltrein gewoon allemaal doen. Succes!
Reputatie 2
Het is wel te doen.. wees gewoon uitgerust, ga daar blanco heen. Niet teveel druk maken en wees jezelf. Meer dan dat kun je niet doen. Na deze testdag (best vermoeiend en lang) rol je makkelijk door de hele procedure. Het gaat super snel.
Vandaag de testen gehad. Ik keek er erg tegenop omdat ik me nogal slecht voelde. Ja, hier heeft ook het griepvirus toegeslagen. Goed uitrusten was de tip, maar ik was om 3 uur al wakker omdat ik amper kon ademen.

Toch maar gegaan vanochtend en zat braaf om 7 uur in de trein.
De testen waren wel lastig, maar wel te doen. Resultaat: Ik heb een positief advies gekregen.

Nu is de vraag, ben je dan in principe al aangenomen of kan er nog iets roet in het eten gooien?
Ik maak me persoonlijk niet zo druk om de medische test.
Wat staat me nu nog te wachten?
Reputatie 2
Boemeltrein schreef:

Vandaag de testen gehad. Ik keek er erg tegenop omdat ik me nogal slecht voelde. Ja, hier heeft ook het griepvirus toegeslagen. Goed uitrusten was de tip, maar ik was om 3 uur al wakker omdat ik amper kon ademen.

Toch maar gegaan vanochtend en zat braaf om 7 uur in de trein.
De testen waren wel lastig, maar wel te doen. Resultaat: Ik heb een positief advies gekregen.

Nu is de vraag, ben je dan in principe al aangenomen of kan er nog iets roet in het eten gooien?
Ik maak me persoonlijk niet zo druk om de medische test.
Wat staat me nu nog te wachten?

Gefeliciteerd met de positieve uitslag. In principe is dit het meest lastigste onderdeel om aangenomen te kunnen worden. NS zal je denk ik morgen bellen en je feliciteren. Als de medische keuring ook goed is, volgt er een screening vanuit NS en een arbeidsvoorwaardengesprek. Als je hier mee akkoord gaat dan ben je eigenlijk al aangenomen.

Reageer