inloggen op forum.NS

• 11 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

wat ik ook probeer: ik moet constant opnieuw mijn wachtwoord vernieuwen, terwijl de forumwebsite toch iedere keer meldt dat het wachtwoord is opgeslagen.
snap ik niet.
Wie wel?

5 reacties

Probeer eens een andere browser.
¨Probeer eens een andere browser.¨
lost het probleem niet op, bovendien:

NS accounts en wachtwoorden worden opgeslagen op NS -servers, dus..........
heb ik nog steeds geen oplossing voor dit probleem.
Het onthouden van uw wachtwoord om het bij elk bezoek automatisch in te vullen gebeurt toch echt bij uzelf. Anders zou immers iedereen als u kunnen inloggen.

Als u bedoelt dat de invulvelden niet automatisch worden ingevuld, dat is een functie van uw browser en/of besturingssysteem. Als u bedoelt dat het vinkje 'onthoud mijn gegevens' geen effect heeft, dan zit het probleem waarschijnlijk in uw cookie-instellingen.
Ik denk dat het antwoord van Pe_pe wel klopt phansen. Het is in ieder geval iets wat we vanuit het forum niet kunnen regelen. Tenminste, als er geen andere forumleden zijn met hetzelfde issue.
Reputatie 4
Het kan ook nog zijn dat je op twee verschillende pc's het forum probeert te benaderen.

Ik heb namelijk het volgende gemerkt:
Als ik op eerst op mijn werk inlog op het forum en daarbij aangeef dat ik ingelogd wil blijven, dan blijf ik ook netjes iedere dag daarna dat ik dan wederom op mijn werk naar het forum ga, ingelogd. Maar als ik tussendoor ook thuis naar het forum browse, dan moet ik daar inloggen, waarbij ik ook weer opgeef dat ik ingelogd wil blijven. Vanaf dat moment blijf ik ook inderdaad ingelogd op mijn thuispc, maar zodra ik de volgende dag dan weer op mijn werk naar het forum browse, dan moet ik daar ineens ook weer inloggen.
Dit is zwaar irritant.

Reageer