beantwoord

Inloggen op Mijn NS niet mogelijk

Telkens komt er een melding dat er iets is fout gegaan bij het inloggen op Mijn NS. Inloggegevens zijn juist.
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 november 2014, 16:15

Welkom op het forum Hans Zellenrath!

Ik wil je aanraden om een nieuw wachtwoord aan te vragen met het e-mailadres waarmee je destijds je Mijn NS-account hebt aangevraagd. Hopelijk is dit een oplossing voor je probleem.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum Hans Zellenrath!

Ik wil je aanraden om een nieuw wachtwoord aan te vragen met het e-mailadres waarmee je destijds je Mijn NS-account hebt aangevraagd. Hopelijk is dit een oplossing voor je probleem.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Dank je wel voor het meedenken. Sinds gisterenavond lukt het weer wel in te loggen. Thxs.
Goedemorgen,

Ik zit dus met hetzelfde probleem...kan ook al een week niet inloggen. Ik heb drie verschillende browsers geprobeerd en met mijn mobiel maar niets lukt. Heb ook geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken maar dan krijg ik dezelfde melding. En ik moet echt inloggen want ik moet mijn factuur printen voor mijn werk en mijn kortingskaart moet ik op mijn nieuwe ovchipkaart zetten want anders betaal ik nog tien dagen de volle pot naar mijn werk en heb ik niet echt heel veel zin in .....
Hoi danielleb, goed dat je dit hier meldt. Welke melding krijg je precies? Als je mij een privébericht stuurt met je NAW-gegevens en e-mailadres, kan ik eventueel je account resetten. Daarna kun je een volledig nieuw account aanmaken, waarna je ook weer je facturen kunt inzien en uitprinten.

Groet, Stephan
nou we zijn nu weer een week verder en is nog steeds niets geregeld..kan nog steeds niet inloggen.betaal nu al 2 weken 8,20 naar mijn werk en dan moet ik deze week nog werken ook......kan beter met de auto is een stuk goedkoper

Reageer