beantwoord

Interne Opleiding Machinist

• 19 mei 2021
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goededag mensen,

Ik doe momenteel de opleding Travel & Hosipitality, en ik heb besloten om hierna de opleding van machinist er bij te plakken.

Ik heb gelezen dat, als je al een MBO diploma hebt, dat het beter is om een interne opleiding te doen, alleen ik kan hierover geen informatie vinden.

Weet iemand hier meer over die mij kan helpen om een stapje dichterbij te komen?

Groetjes,

Lars

icon

Beste antwoord door Jeroen 19 mei 2021, 18:32

Beste Lars,

Om deel te kunnen nemen aan de interne opleiding bij de NS zelf moet je solliciteren op een vacature voor machinist die open valt bij een standplaats die maximaal 45 minuten reizen vanaf je huis is. Op het moment dat je door de selectie heen komt dan kun je beginnen aan de interne opleiding bij de NS.

En anders kun je alleen maar via een ROC de 2 jarige opleiding volgen maar ook daar moet je op toegelaten worden en vind er een selectie plaats.

Vacatures bij de NS kun je vinden op werkenbijNS.nl en daar kun je ook een alert aanmaken voor specifieke vacatures.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Beste Lars,

Om deel te kunnen nemen aan de interne opleiding bij de NS zelf moet je solliciteren op een vacature voor machinist die open valt bij een standplaats die maximaal 45 minuten reizen vanaf je huis is. Op het moment dat je door de selectie heen komt dan kun je beginnen aan de interne opleiding bij de NS.

En anders kun je alleen maar via een ROC de 2 jarige opleiding volgen maar ook daar moet je op toegelaten worden en vind er een selectie plaats.

Vacatures bij de NS kun je vinden op werkenbijNS.nl en daar kun je ook een alert aanmaken voor specifieke vacatures.

Reageer