Interview en/of enquete studieopdracht | NS Community
beantwoord

Interview en/of enquete studieopdracht

  • 9 February 2023
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ten eerste zal ik mijzelf kort voorstellen. Ik ben Madelief Mijnhardt, een tweedejaars toegepaste psychologie student uit Amsterdam. Ik doe voor mijn opleiding een onderzoek naar werkstress binnen een zelfgekozen context. Hierbij leek het mij interessant om dit onderzoek uit te voeren binnen de NS. Dit omdat o.a. de werkdruk binnen de NS een actueel onderwerp is, de organisatie vele personeelsleden omvat en een organisatie is waar vele mensen mee te maken hebben. Voor dit onderzoek zou ik een interview willen houden met een woordvoerder van de NS die hier verstand van heeft en wanneer mogelijk, een enquete onder een representatieve groep personeelsleden van de NS willen versturen. Dit allemaal om een goed beeld te krijgen van de werkstress/druk die wordt ervaren door een grote groep personeelsleden van de NS. 

Hierbij wil ik vermelden dat het voor mij niet helemaal duidelijk was wie ik hiervoor het beste kom contacten. Graag hoor ik van jullie en ontvang ik de desbetreffende gegevens.

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,
 

Madelief Mijnhardt

icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 February 2023, 17:24

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Madelief.Mijnhardt en welkom bij de NS Community,

 

Het is helaas niet mogelijk om een enquête te houden onder meerdere personeelsleden. Een interview met een woordvoerder is wellicht wel mogelijk. Je dient dan wel de vragen die je wilt stellen concreet en afgebakend aan te leveren. Als dat is gebeurd kan ik voor je kijken of ik een woordvoerder kan vinden om deze vragen te beantwoorden. Binnen deze community zijn ook collega's van mij aanwezig die wellicht wel een antwoord kunnen geven op de vragen uit je enquête. Deze mag je hier dan gewoon plaatsen. 

Hallo Erryt,

Dank voor uw reactie! Ik zou de vragen afgebakend kunnen aanleveren. Het zou erg fijn zijn als een woordvoerder van de NS deze op (redelijk) korte termijn zou kunnen beantwoorden. Waarnaar is het het handigste om mijn afgebakende vragen te mailen/versturen? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Madelief Mijnhardt 

Hoi Madelief!

Je mag je vragen in een DM naar me sturen. Deze kan ik dan intern voor je uitzetten. Hoe lang het duurt voordat ik antwoord heb durf ik je echter niet te zeggen.
Mocht je liever zelf contact zoeken, dan kun je ook het e-mailadres stagedesk@ns.nl gebruiken.

Hallo!

Voor mijn studie voer ik een onderzoek uit naar werkdruk/stress onder personeelsleden van de NS. Hiervoor zou ik graag een kort interview (telefonisch, online, per mail of fysiek) willen voeren met een spoormedewerker/conducteur van de NS.Graag hulp met het in contact komen met de juiste persoon!

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Madelief Mijnhardt 

Reageer