beantwoord

Interview met conducteur

Hier een berichtje aan de conducteurs uit omgeving Amsterdam:

Voor mijn Bachelor Criminologie doe ik een onderzoek naar agressie en geweld in het openbaar vervoer. Hier voor ben ik op zoek naar een conducteur die ik kan interviewen. Het zou interessant zijn als deze conducteur een of meerdere incidenten heeft meegemaakt. Het betreft een kort interview wat komende week afgenomen zal worden.
Indien u mij hierbij zou willen helpen, zal ik wat meer informatie geven betreffende het interview.

Met vriendelijke groet, Rieneke
icon

Beste antwoord door 10 februari 2019, 21:10

RienekeW schreef:

Heeft iemand dan misschien een advies hoe ik wel met een conducteur in contact kan komen?

Spreek ze aan in de trein. Vaak zijn ze actief in de cabine achter in de trein. Gewoon even wachten tot de trein stopt, want dan zijn ze meestal gewoon aanspreekbaar na het fluiten. Vandaag nog een HC geattendeerd op een tafel die los lag. Heeft ze gelijk opgepakt. 👍

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi RienekeW,

Dit is een klant help klant forum. Naast wat leden van WH zijn er een paar (iets meer, een beperkt aantal) NS leden actief op persoonlijke titel. In het topic https://community.ns.nl/off-topic-32/interview-met-een-conducteur-55707 zie je geen reactie vanuit de NS. Zal wel weekend zijn.😉
Ik had contact opgenomen met NS en zij verwezen mij naar dit forum.
Reputatie 7
Er zijn op dit forum geen conducteurs aanwezig in die regio. Zowel ik als Loes zitten in het zuiden van het land..
Heeft iemand dan misschien een advies hoe ik wel met een conducteur in contact kan komen?
RienekeW schreef:

Spreek ze aan in de trein. Vaak zijn ze actief in de cabine achter in de trein. Gewoon even wachten tot de trein stopt, want dan zijn ze meestal gewoon aanspreekbaar na het fluiten. Vandaag nog een HC geattendeerd op een tafel die los lag. Heeft ze gelijk opgepakt. 👍

Reageer