beantwoord

Interview met iemand die iets van het OV afweet

• 1 maart 2021
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Goedendag,

Ik ben een scholier uit 5 VWO en ik moet, met wat klasgenoten, een krant maken. We doen dit, omdat ik groot treinenfan ben, over het OV. 

In de krant moet ook een interview komen te staan en ik zou graag met iemand van NS (of iets dergelijks) een interview willen afnemen. Uiteraard online, bijvoorbeeld via Google Meet, vanwege de coronaregels.

Is dit mogelijk?

Ruben Oosterom

icon

Beste antwoord door Ruben Oosterom 3 maart 2021, 19:58

Dag allemaal,

Ik kan jullie blijde mededelen dat ik gisteren een interview gehad heb met een woordvoerder van ProRail. Hij heeft mijn vragen uitstekend kunnen beantwoorden. Hiermee is mijn topic opgelost.

Bedankt voor het meedenken, zowel in het topic als met privéberichtjes!

Bekijk origineel

2 reacties

Wat leuk dat je een krant gaat maken over het OV. Ik denk dat @Aar je misschien wel iets kan vertellen als eigenaar van Treinenweb

Verder hebben we hier genoeg kenners op de Community zitten die misschien iets kunnen betekenen. 

Heel veel succes en ik hoop dat je wat reacties krijgt. Je mag het uiteindelijke resultaat hier altijd delen! :slight_smile:

Dag allemaal,

Ik kan jullie blijde mededelen dat ik gisteren een interview gehad heb met een woordvoerder van ProRail. Hij heeft mijn vragen uitstekend kunnen beantwoorden. Hiermee is mijn topic opgelost.

Bedankt voor het meedenken, zowel in het topic als met privéberichtjes!

Reageer