Interview over maatregelen veiligheid voor schoolproject

• 14 November 2018
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Beste lezer,

Ik ben een student integrale veiligheid op het NHLStenden hogeschool in Leeuwarden. Ik ben bezig met een project over de sociale veiligheid in het openbaar vervoer. Voor dit project moet ik een interview houden. Het interview zal gaan over "Is het veiligheidsgevoel de afgelopen jaren is verbeterd, verslechterd of gelijk gebleven is".

Ik zoek daarom ook een conducteur/buschauffeur/machinist of iemand te maken heeft met veiligheid op het station, in Noord-Nederland, die het leuk zou vinden om volgende week of de week daarop kort geïnterviewd wilt worden en over zijn ervaringen wilt vertellen

Met vriendelijke groet,

Tim

2 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat je op het forum niet veel medewerkers gaat vinden. Van diegene die actief zijn, zit namelijk heel erg veel in regio zuid of midden.

Heb je een echt interview nodig (met camera)? Of alleen een tekst?
Het hoeft niet meer in Noord-Nederland te zijn, ik wil graag naar een eventuele kandidaat reizen. Het liefst neem ik het interview op met camera. Ik krijg namelijk een beoordeling op het interview. Het interview kan anoniem als dat moet. Ik doe dit project samen met een studiegenoot die ook bij het interview aanwezig zal zijn.

Met Vriendelijke Groeten,

Tim

Reageer