beantwoord

Is dit een kinderforum?

Hoezo delen jullie 'ranken' (met de kinderlijke namen Sprinter e.d.) uit. Wat ik ken ranken niet anders dan in de samenstelling wijnranken.
Gaan door deze "prijzen" de mensen meer en sneller reageren? Dacht t niet...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 januari 2018, 10:57

Dit forum is in het leven geroepen om elkaar te helpen. Dus ook reizigers onderling. Een stimulans hiervoor zijn de badges en ranks. In principe geldt: hoe meer je bijdraagt aan het forum, hoe hoger de beloning. Door bijvoorbeeld andere forumleden te helpen of bij te dragen aan een goede sfeer, kun jij een rank of badge verdienen. Dat is leuk voor jou en het helpt andere forumleden. Want op deze manier maken we samen van het forum een nog leukere plek waar reizigers nog beter en sneller geholpen worden. In dit topic kan je mee praten wat je ervan vindt.
Bekijk origineel

7 reacties

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rank
Het gaat om het Engelse woord rank, op zijn Nederlands rang.

Het heeft verder weinig waarde, komt niet serieus over.

Je kan het ook uitzetten bij Instellingen.
Dit forum is in het leven geroepen om elkaar te helpen. Dus ook reizigers onderling. Een stimulans hiervoor zijn de badges en ranks. In principe geldt: hoe meer je bijdraagt aan het forum, hoe hoger de beloning. Door bijvoorbeeld andere forumleden te helpen of bij te dragen aan een goede sfeer, kun jij een rank of badge verdienen. Dat is leuk voor jou en het helpt andere forumleden. Want op deze manier maken we samen van het forum een nog leukere plek waar reizigers nog beter en sneller geholpen worden. In dit topic kan je mee praten wat je ervan vindt.
Reputatie 7
Ik vind die ranks juist wel leuk. Maar ja dat verschilt natuurlijk per persoon he.
Sommige mensen vinden het niks, maar er zijn ook mensen die het wel leuk vinden.
Misschien kan je Trein-D even helpen Erryt. https://forum.ns.nl/op-het-station-17/wanneer-gaat-de-ns-handhaven-op-het-rookbeleid-40875/index25.html#post291544
Reputatie 7
Maar goed ik vind die ranks dus wel leuk.
Ik heb het ook niet zo op al die onzin, maar je kunt het onder "Algemene instellingen" gelukkig uitzetten, zodat het in ieder geval niet zichtbaar is. Je krijgt nog wel berichten dat je een bepaalde 'rank' hebt gekregen, maar je ziet hem niet.

Wat mij betreft mag dat lachende gezichtje bij ieder bericht om iets te 'liken' ook nog wel togglebaar zijn :)

Bovenste 3 opties:

Reageer