beantwoord

Japanse duizendknoop op grondgebied NS achter mijn huis

• 12 juni 2020
  • 8 reacties
  • 335 Bekeken

Beste NS,

Enige tijd geleden heb ik contact gehad met mijn gemeente (Utrechtse Heuvelrug) vanwege een wildgroei aan Japanse Duizendknoop op het stuk grond direct achter mijn huis . De gemeente vertelde me dat het stuk grond toebehoort aan NS vastgoed, vandaar dat ik dezelfde vraag nu hier stel.

Het is inmiddels bekend dat de Japanse Duizendknoop een exoot is die overal doorheen groeit en schade aan kan brengen aan huizen en funderingen. Waar ik me zorgen over maak is of de plant zich gaat verspreiden vanaf het NS terrein naar mijn (ons, buren) privé-terrein. Daarom trek ik graag tijdig aan de bel. Wat daar nog bij komt is dat er een NS gebouw (soort bunker) op het stuk grond staat wat inmiddels omsingeld is door Japanse duizendknoop en dat de Japanse duizendknoop zich ook verspreidt richting het spoor.

Ik hoor graag wat jullie hieraan gaan en kunnen doen.

Hartelijke groet, Jacko

icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 juni 2020, 11:56

Binnen een maand wordt er een bedrijf langs gestuurd om het probleem in kaart te brengen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen jou hier niet mee helpen. Je kunt het beste contact opnemen met ProRail. Kom je er niet met ProRail uit dan met NS klantenservice contact opnemen.

Dank voor je reactie, dat begrijp ik. In mijn zoektocht naar NS Vastgoed stuitte ik op deze community met de hoop op deze manier wel meer informatie te verkrijgen, maar dit is dan niet de juiste plek, excuses.

Klantenservice heb ik overigens al geprobeerd, die kunnen niet (eens) aan contactgegevens komen van NS Vastgoed. Kom er zelf ook niet achter komen hoe ik hen kan bereiken en heb het internet al even afgezocht. Prorail gaat niet over deze grond, maar kan het altijd nog proberen natuurlijk ;-)

Hi Jackess, welkom bij de NS Community. 

Ik kan me voorstellen dat je je hier druk om maakt. Daarom zet ik jouw melding direct door naar NS Vastgoed. Wil je anders mij een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats, telefoonnummer) en een duidelijke omschrijving van de locatie? Je mag ook foto's bijvoegen, dan kan ik een compleet bericht uitsturen. 

Reputatie 3

Hi Jackess, welkom bij de NS Community. 

Ik kan me voorstellen dat je je hier druk om maakt. Daarom zet ik jouw melding direct door naar NS Vastgoed. Wil je anders mij een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats, telefoonnummer) en een duidelijke omschrijving van de locatie? Je mag ook foto's bijvoegen, dan kan ik een compleet bericht uitsturen. 

Andersom kan natuurlijk ook. Stuur jij 'mij' even je NAW-gegevens en foto's? 🤔😎

Binnen een maand wordt er een bedrijf langs gestuurd om het probleem in kaart te brengen.

Badge

...

Andersom kan natuurlijk ook. Stuur jij 'mij' even je NAW-gegevens en foto's? 🤔😎

Ik denk dat je daarvoor op het verkeerde platform zit @Tijdvoor  :rofl:

Heb je al iets gezien of gehoord Jackess

Omdat Jackess nog niets vernomen heeft, zal ik mijn contactpersoon vragen om een update. 

Reageer