beantwoord

jongste conducteur voor een weekend met be hulp van andere conducteurs in de buurt (vraag is aan NS)

• 20 november 2015
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Geachte NS,

Ik had eerder een vraag of ik iets kon uitdelen in de trein. Dat is helaas niet mogelijk, wat ik begrijp. Maar ik heb een andere vraag een soort challenge aan NS! zou ik een aantal dagen opleiding kunnen krijgen in Amersfoort en boekjes mee naar huis kunnen krijgen en kijken of het lukt om in die aantal dagen een conducteur te kunnen worden. Niet officieel maar voor een dag of weekendje en dat NS me volgt van dag tot dag. Dit is leuke promotie voor NS! Het kan ook dat er bijvoorbeeld een aantal andere personen dit ook gaan doen en dat ieder apart met een mentor op een trein stapt. Ik houdt er niet van dat er alleen maar slecht over NS word gepraat op social media en dus denk ik dat je dit soort dingen doet dat er leukere reacties komen en zouden moeten komen.
Ik dacht mischien kan NS mij en als er andere zijn hun ook dag tot dag volgen.

Het is best ver gedacht eigenlijk maar wel een leuk idee.
Ik hoor het graag 😉

Groetjes Lucas Versteegh,

PS. een privé bericht mag ook.
icon

Beste antwoord door Minke NS 21 november 2015, 12:20

Hallo Lucas Versteegh,

Wat leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in het beroep conducteur. Helaas is het niet mogelijk om een dagje met een conducteur mee te lopen. We krijgen veel van dit soort verzoeken binnen en het is lastig om dit allemaal te faciliteren. Ik wil je niet helemaal ontmoedigen. Ieder jaar vindt er een Spoorwensdag plaats. Je kunt je er hier voor aanmelden. In 2016 vindt deze speciale dag plaats op 24 mei. Ik hoop dat jij één van de gelukkigen zult zijn van wie de wens is vervulling mag gaan 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lucas Versteegh,

Wat leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in het beroep conducteur. Helaas is het niet mogelijk om een dagje met een conducteur mee te lopen. We krijgen veel van dit soort verzoeken binnen en het is lastig om dit allemaal te faciliteren. Ik wil je niet helemaal ontmoedigen. Ieder jaar vindt er een Spoorwensdag plaats. Je kunt je er hier voor aanmelden. In 2016 vindt deze speciale dag plaats op 24 mei. Ik hoop dat jij één van de gelukkigen zult zijn van wie de wens is vervulling mag gaan 🙂

Reageer