beantwoord

Keuze vervolgpagina's in topic ook bovenaan

• 16 februari 2014
  • 4 reacties
  • 700 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zodra er meer dan 25 berichten in een topic zijn geplaatst, verschijnt er na het 25e bericht een mooie (NS-)gele balk met daarin cijfertjes en pijltjes om te kunnen doorklikken naar een volgende (of vorige) pagina.

Er zijn inmiddels enkele topics met meer dan 30 reacties; reacties die de regelmatige bezoeker van het forum al lang gelezen heeft.
Bovendien worden reacties bij een antwoord daarop vaak als quote opgenomen.

Zou het daarom niet zinvol zijn om die paginakeuze ook op te nemen in de bovenste gele balk, waar nu bijv. keurig staat vermeld "Resultaten 1 tot en met 25 van 37".
Daarmee weet je nu dat je heerlijk een stuk naar beneden mag scrollen om vervolgens door te kunnen klikken naar pagina 2.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 3 maart 2014, 13:37

Beste forumgebruikers,

Ik zal even een kleine update doen. Vanuit NS is er ook een wens om snel door te scrollen de reactie reactie op een topic. Deze wens is inmiddels doorgegeven aan de software onwikkelaars en deze functie zal op termijn in het forum worden geïmplementeerd.

Vriendelijke groet,
Ramon
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Een knopje waarmee je naar het eerste ongelezen bericht kunt springen zou wellicht zelfs nog handiger zijn. (Als aanvulling op jouw idee, niet als vervanging van)
Reputatie 7
Badge
Een knopje waarmee je naar het eerste ongelezen bericht kunt springen zou wellicht zelfs nog handiger zijn. (Als aanvulling op jouw idee, niet als vervanging van)
Inderdaad. Er is nu wel een mogelijkheid om vanuit het forumoverzicht direct naar het laatst geplaatste bericht te springen, maar het laatste ongelezen bericht zou handig wezen 🙂
Hi Hans,

Bedankt voor je suggestie en meedenken. Ik zal het doorgeven.

Vriendelijke groet,
Robby
Beste forumgebruikers,

Ik zal even een kleine update doen. Vanuit NS is er ook een wens om snel door te scrollen de reactie reactie op een topic. Deze wens is inmiddels doorgegeven aan de software onwikkelaars en deze functie zal op termijn in het forum worden geïmplementeerd.

Vriendelijke groet,
Ramon

Reageer