Kinderkamer

• 21 februari 2015
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Wat kan de NS voor mijn zoontje Rick (5jr) betekenen wat betreft spullen voor zijn NS treinen-kamer. Hij is helemaal gek van treinen en allea er omheen. Vooral NS treinen en spoorwegovergangen. Kan ik niet ergens afgedankte stations borden of osters kopen? En waar kan ik deze vraag stellen voor waarschuwingsborden en dergelijke?
Mvg. Erik en Nancy

1 reactie

Reputatie 1
Badge
marktplaats! er is en aparte rubriek voor verzamelen/treinen+OV. je kan daar ook met ''gevraagd/gezocht'' plaatsen.
Borden zijn er al vele, vele jaren niet meer-kijk goed, het zijn glazen lichtbakken.
Die gele staten met de tijden liggen de dag na het verwisselen gewoon in de prullenbak van het station.
Een tijdlang had NS zelf een soort postordershop met allerlei trein-gerelateerde dingen voor de daarin geinteresseerde jeugd, maar ik weet niet of dat nog zo is. Op sommmige grote stations waren daarvan voorbeelden in vitrines te zien.
Verder zijn er in NL allerlei verenigingen van spoorwegvrienden die geregeld open dagen houden en dan verkoopstands hebben.
Echter, enkele zaken die U specifiek noemt, worden niet gewoon weggegooid en mogen niet worden doorverkocht om redenen die met wat nadenken wel te vatten zullen zijn.

Reageer