beantwoord

klacht over trein chauffuer

  • 18 June 2022
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

halo

Ik ben een dame van 30 jaar. ik wou een trein nemen terug naar zwolle. Ik heb een poosje niet gereisd dus ik wou voor de zekerheid weten welke trein terug naar zwolle rijd. Want eventueel heeft beide treinen eindbestemming zwolle

toen ik ging vragen kreeg ik een extra opmerking 

"kun jij even rustig aan doen" 

ik vond die opmerking erg irritant en overbodig omdat ik juist rustig en netjes gedraagde. Er hoeft geen opmerkingen te zijn vooral als de chauffuer van de trein de situatie overdrijft. Volgens mij ging het om aandacht vragen of een soort opmerking voor meer hierarchie te krijgen.

in ieder geval vond ik het niet proffesioneel en confronterend, mischien zelfs racistisch, omdat ik niet van Nederland afkomstig bent.

 

ik zat trein 7609 om 20:07.

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 18 June 2022, 20:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt hier lezen hoe u een klacht kunt indienen:

https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

 

Het indienen kan niet via dit reizigersforum. Dit is een forum voor reizigers die andere reizigers helpen met informatie en tips, maar we hebben geen bevoegdheden, ook niet aangaande klachten.

Badge +3

Welkom bij de NS Community @E.martina 

Opmerkingen van personeel kan je over klagen zoveel je wilt. Doe geen moeite (mijn advies) om er een klacht over in te dienen.

Tenzij er echt iets misplaatst gezegd is (over je afkomst of zo).

"kun jij even rustig aan doen”

Dat telt niet mee natuurlijk… 😂

Reageer