Klachten per post?

• 25 juli 2015
  • 2 reacties
  • 622 Bekeken

De NS vraagt mij zo veel mogelijk via internet te regelen. Maar als ik een klacht wil indienen krijg ik een postbusadres. Behalve ergernis levert me dat de volgende vraag op: waarom kan een klacht alleen per post worden ingediend?

2 reacties

Je kan ze natuurlijk ook bellen of via Twitter dat gaat uit mijn ervaring veel sneller dan per post.
Hallo Robin2. Welkom op het NS serviceforum. Klachten kunnen zowel per post als telefonisch of via social media naar ons worden gestuurd. Het verschil zit in het krijgen van een reactie op je klacht. Dien je het schriftelijk in dan krijg je ook een reactie op je klacht, maar telefonisch of via social media zetten we je klacht intern door. Daar krijg je verder geen reactie meer op. Elke klacht nemen we in behandeling, maar mocht je toch een reactie willen ontvangen dan wil ik je adviseren dit schriftelijk te doen. Zo niet, dan mag je ook je klacht hier melden en dan kan ik het intern voor je doorzetten.

P.S. ik heb je topic verplaatst naar het subforum off topic, omdat ik verder nog niet weet waar de klacht precies over gaat.

Reageer