beantwoord

klopt dit?of is het spam?

  • 14 May 2017
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Beste reiziger van NS,

De komende periode wil de NS positief, op tijd en klachteloos rijden.

Wij krijgen iedere maand veel klachten over onze dienstverlening, zoals uitval en vertragingen van verschillende treinen.

Daarom willen we de aankomende periode voor een stipte en zorgeloze dienstverlening zorgen. Als er wel een vertraging voorkomt dan zullen wij er voor zorgen dat er snel vervangend vervoer komt richting dezelfde bestemming.

Daarom hebben wij deze maand een kleine promotie lopen, waarmee wij trouwe reizigers zoals jou een beetje willen verrassen.

2 NS dagkaarten liggen er namelijk voor jou klaar, hier mee kun jij 1 dag reizen door heel Nederland op onze kosten!
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 May 2017, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dit is nep. De e-mail die u ontvangen hebt, is niet van NS afkomstig. Het is een poging van internetcriminelen u geld of persoonlijke gegevens af te troggelen. Zie deze pagina voor meer informatie over zulke valse e-mails.
Reputatie 7
Hallo Lies en welkom op het NS Serviceforum.

Heel vervelend, dit soort phishing mails, maar wij staan vaak niet heel sterk tegenover dit soort praktijken. Tochjo heeft je gelukkig tijdig aangegeven dat je dit soort mails het liefst tijdig kunt negeren en volledig verwijderen. Bedankt daarvoor Tochjo!
Bedankt voor u reactie,ik had al een vermoede dat dit niet klopte.

Reageer