beantwoord

Koffie apparaat in cabine machinist?

Heeft een trein machinist een koffie apparaat aan boord
icon

Beste antwoord door Momo 24 januari 2019, 20:53

Er zitten toch stopcontacten in de trein? Verlengsnoertje naar de cabine en gewoon zelf een Senseo-apparaat meenemen 🤣☕

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Mocht 'ie willen 😁
Reputatie 1
De cabine van de trein is niet uitgerust met een koffieapparaat. Op vele stations waar treinpersoneel overstapt is een personeelsverblijf met koffieapparaat.
Reputatie 7
Badge
Was het maar waar 🙂
In de locs op de HSL zit wel een (klein) koelkastje/warmhoudkastje maar een koffie apparaat ontbreekt nog.
Wel een goeie om als eis naar nieuw aan te schaffen materieel mee te nemen😆
Badge
Edwin schreef:

Was het maar waar :)
In de locs op de HSL zit wel een (klein) koelkastje/warmhoudkastje maar een koffie apparaat ontbreekt nog.
Wel een goeie om als eis naar nieuw aan te schaffen materieel mee te nemen😆

@Julian , of je dit nog kan meenemen voor de ICNG voor Edwin 😃

En ik denk dat er dan ook chocomelk mee te maken moet zijn voor heel veel collega's, go straks wil iedereen op de HSL rijden als machinist 😉
Helaas :(
Het spijt me, daar is het al te laat voor. Ter compensatie zal ik er voor zorgen dat de treinen 200 km/u mogen, deal? 😉
Badge
@Edwin ik heb mijn best gedaan 😞
Reputatie 7
Badge
DD-NG dan maar 😁
Reputatie 7
Badge +2
Er zitten toch stopcontacten in de trein? Verlengsnoertje naar de cabine en gewoon zelf een Senseo-apparaat meenemen 🤣☕
Reputatie 6
Badge +2
Iets met ampères en tosti's 😉
Reputatie 3
Ik meen dat ik wel eens een Senseo heb gezien in een V100-locomotief van VolkerRail of RRF. Die worden dan ook gebruikt bij werkzaamheden en staan dan vaak lang stil, dan is het wel fijn om koffie ter plekke te kunnen zetten.

Reageer