Komt er op dit NS forum een lijst met openstaande toezeggingen voor verbeteringen?

• 10 August 2015
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Een lijst bijhouden van openstaande toezeggingen en opnieuw actie ondernemen als jullie collega's het na een redelijke termijn nog niet hebben opgelost.
Zo'n lijst is er uiteraard ondertussen en wat je hier schrijft gebeurt momenteel. Wat een redelijke termijn is kunnen we over discussiëren, maar feit blijft, (nogmaals) dat ook wij afhankelijk zijn van derden.

Ps: Ik denk dat we hierin steeds beter worden en zaken steeds sneller worden opgelost. Dat er nog altijd ruimte voor verbetering is lijkt me duidelijk. We moeten altijd streven naar sneller én beter.

Durven jullie het aan om zo'n lijst met toezeggingen hier op dit forum te publiceren?
Dat zou ik nou eens echte klantenservice vinden!
Als forumleden kunnen wij jullie daarin prima ondersteunen 😉

1 reactie

Hoi Michiel,

Wanneer wij een signaal uitzetten, dan doen wij hier altijd melding van in het topic waar dit signaal is geuit. Het signaal dat wij uitzetten, wordt vervolgens op een lijst geplaatst. Ik zorg dat elk signaal binnen een week wordt teruggekoppeld, of dat nu met of zonder oplossing is. Indien er geen antwoord is gekomen, ga ik er opnieuw achter aan.

Ik acht het zelf niet nodig deze lijst op het forum te plaatsen, omdat wij als moderators in een topic terugkoppelen dat het signaal is uitgezet. Als een forumlid dan constateert dat iets nog niet is opgepakt, dan kan dit worden gemeld. Als jij persoonlijk een lijst zou willen, dan stel ik voor dat je zelf alle topics afgaat, om toezeggingen door mij of de andere moderators te noteren. Houd er wel rekening mee dat het overzicht voorheen niet altijd goed liep, vandaar ook de komst van de Community Coördinator. Dit neemt niet weg dat wanneer er oude topics zonder antwoord of oplossing zijn, je dit mag melden.

Reageer