beantwoord

Kopieberichten in mijn mailbox

• 13 december 2017
  • 11 reacties
  • 129 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan ik uitschakelen dat van elk bericht dat ik hier plaats (of als anderen reageren op een topic dat ik heb geplaatst) er steeds een bericht naar mijn mailbox wordt gestuurd? Vind ik niet nodig, ik zie de reacties e.d. wel als ik hier inlog, en bovendien loopt mijn hele mailbox stampvol met berichten van NS als ik hier een paar keer ben geweest, en moet ik al die berichten weer verwijderen. Kortom, kan het ook zo geregeld worden dat ik niet steeds rommel in mijn mailbox krijg, en zo ja, hoe moet ik dat doen? Hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Henk_NL 13 december 2017, 21:51

Je zou ook nog kunnen toggelen dat je notificaties (=emails) krijgt van je Favorieten, maar topics wel aan favorieten worden toegevoegd. Dat is hoe ik de functionaliteit nu gebruik, want de favorieten an sich vind ik wel erg praktisch om een topic terug te vinden waar ik gereageerd heb.

Bekijk origineel

11 reacties

Dat kan je instellen bij "algemene instellingen". Wel op de desktop versie overigens. Staat ergens onder je profiel naam rechts en dan eronder. Hoop dat dat gaat helpen 🙂
Ik bedoel dus rechts de profielnaam onder de keuzebalk en daar da onder. Ik werk vanaf me mobiel. De afmetingen zijn dan wat anders 😢
Schakel dan uit dat de topics aan je favorieten standaard worden toegevoegd. Bij favorieten kan je dan alles wissen. Wil je er eentje volgen, geef je dat in het topic zelf aan door her favoriet te maken. Sorry voor deze 3 reacties die ook in 1 konden.
Heel erg bedankt Loes, heb instellingen aangepast en hoop dat het werkt!
Dat werkt 🙂
Je zou ook nog kunnen toggelen dat je notificaties (=emails) krijgt van je Favorieten, maar topics wel aan favorieten worden toegevoegd. Dat is hoe ik de functionaliteit nu gebruik, want de favorieten an sich vind ik wel erg praktisch om een topic terug te vinden waar ik gereageerd heb.

Als ik een reactie zoek, zoek ik gewoon onder de kop reacties Henk. Vind ik bijna alles terug. This wat je idd fijn vind.
Gaat mij meer om een overzichtje van topics waarin ik actief ben, en of daar een nieuwe reactie in is geplaatst eigenlijk. Dat overzicht raak ik nogal eens kwijt, helemaal op basis van de "recent actief". Maar misschien reageer ik gewoon teveel 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Gaat mij meer om een overzichtje van topics waarin ik actief ben, en of daar een nieuwe reactie in is geplaatst eigenlijk. Dat overzicht raak ik nogal eens kwijt, helemaal op basis van de "recent actief". Maar misschien reageer ik gewoon teveel :)

Je hebt gewoon een brede belangstelling. 😃
Ow, recent actief houd ik het ook niet bij hoor.
Helder 😃

Reageer