beantwoord

Kosten chartertrein

• 9 maart 2016
  • 9 reacties
  • 4049 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb een vraag over een ruige schatting van het charteren van een trein van bijvoorbeeld naar muse, dus van station Amsterdam Amstel naar Apeldoorn. Kan iemand mij vertellen wat dit ongeveer kost?

Ik heb al gekeken op ns chartertrains, maar ze willen mij geen ruige inschatting van de kosten geven. En ik weet niet of het huren van een trein nou 1000 of 10000 euro kost (ik weet dat het afhangt van wat je wil, maar stel ik wil een enkele dubbeldekker regelen)

Groeten,

Joost
icon

Beste antwoord door John de Jong 9 maart 2016, 10:54

Meer info vind je hier: http://www.ns.nl/zakelijk/chartertrains

succes, John
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge
Meer info vind je hier: http://www.ns.nl/zakelijk/chartertrains

succes, John
Beste John,

zoals bekend, daar staan geen prijzen op. De vraag was om een indicatie van de kosten voor het charteren van een trein.

L
Reputatie 4
Het beste is om een offerte aan te vragen op basis van je specifieke wensen. Offertes zijn vrijblijvend. Zomaar voor de vuist weg een bedrag krijgen zal waarschijnlijk niet gebeuren. Maar 1000 euro lijkt me aan de lage kant gezien de kosten voor personeel, materieel en de kosten voor het gebruik van het spoor.
Jopie282 wil slechts een indicatie van kosten. Als je die niet kunt geven reageer dan niet AUB. Alleen als je gefundeerde indicatie kunt geven.

Dat is de vraag.

De vraag is niet een link naar een website met algemene info.
De wens is niet een offerte opvragen
De wens is niet goedbedoelde medeleven.

Slechts een indicatie van kosten.
Dus wie heeft ervaring met charter van treinen, en wat kun je vertellen over de kosten die daarmee gepaard zijn gegaan?
Reputatie 7
Ik kan ook geen bedrag geven, wel kan ik je hier een link sturen: http://www.panoramarail.nl/groepen-en-afhuren/
Dat is een maatschappij die ook verhuurt en bedragen staan daar wel bij.
Wanneer de trein exclusief voor u wordt ingezet profiteert u van tal van voordelen die uw evenement onvergetelijk maken:

De trein draagt uw naam, die ook wordt omgeroepen over de perrons;
Mogelijkheid om gebruik te maken van presentatiescherm en geluidsinstallatie in trein (ook mogelijk in privécompartimenten tijdens reguliere ritten);
De vrijheid om zelf route en tijd te kiezen. Wij zorgen dat de trein op tijd voor komt rijden!
Het Panorama Rail Restaurant exclusief inzetten is betaalbare luxe en het afhuren van een trein is eindelijk binnen handbereik! Tarieven vanaf € 89,- tot € 139,- netto p.p. (afhankelijk van het aantal couverts) inclusief appetizer, 4-gangen-diner, rondrit en fotomoment.
Reputatie 4
Jopie282 wil slechts een indicatie van kosten. Als je die niet kunt geven reageer dan niet AUB. Alleen als je gefundeerde indicatie kunt geven.

Zou je niet voor je beurt willen spreken en andere forummers niet de maat willen nemen. Ik geef slechts aan wat de kostprijs kan bepalen en dat een prijs van bijvoorbeeld € 1.000 niet realistisch is?
@logingegevens, het lijkt mij inderdaad wenselijk om even te wachten wat Jopie zelf nog te zeggen heeft. Laten we het verder gezellig houden. Zowel John en Waldo doen hun best met Jopie mee te denken.

Jopie, we horen graag van je!
Slidestops, prima antwoord. Toch fijn dat er mensen zijn die antwoord kunnen geven op een vraag.
erg mooie tip trouwens. Alvast dank namens mij.
Reputatie 4
Zij het wat laat, maar bedankt voor je tussenkomst Sivan NS. Hopelijk heeft jopie gevonden wat hij nodig heeft.

Reageer