beantwoord

Krijg je nog senioren korting wanneer je een enkele reis koopt?

• 3 mei 2014
  • 3 reacties
  • 2156 Bekeken

krijg je nog senioren korting wanneer je een enkele reis koopt???
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 mei 2014, 15:27

Welkom op het forum compudding!

Alleen als je in het bezit bent van een NS abonnement (of Studentenreisrecht), heb je recht op korting. Met het overigens niet meer verkrijgbare Voordeelurenabonnement kan je nog reizen i.c.m. een papieren vervoersbewijs met korting. Bij onze nieuwe abonnementen (Dal Voordeel, Altijd Voordeel, etc) is het volgens de voorwaarden verplicht om op saldo te reizen.

Overigens is ons Dal Voordeel abonnement i.v.m. de Spoordeelweken momenteel verkrijgbaar voor slechts €29,- voor een jaar. Klik hier voor deze actie. Bij het Dal Voordeel abonnement kan je overigens voor € 24,50 7 extra Keuzedagen bestellen in de 2e klas. Wellicht is dit een leuke aanbieding voor je. :)

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Alleen bij bepaalde abonnementen heb je recht op korting of soms zelfs gratis reizen.
Maar koop je gewoon een los kaartje aan de automaat dan betaalt iedereen vanaf 12 jaar de gewone volle prijs.
Op sommige stations kun je ook nog een kaartje aan de balie kopen, je betaalt dan zelfs een toeslag van 50 cent.
En als in het najaar de papieren kaartjes worden afgeschaft kun je uit de automaat alleen nog maar zogenaamde wegwerp OV-chipkaarten (zie bijlage) kopen voor een enkele reis of retour tegen de volle prijs .

Volgens mij is senioren korting nog iets uit de vorige eeuw:)
(Mag ik als "bejaarde" wel opmerken, denk ik)
Reputatie 6
Badge +2
Nee, wel bij tram, bus en metro, maar niet bij NS. Daar krijg je (zoals door Hans gemeld) alleen bij sommige abonnementen seniorenvoordelen.
Welkom op het forum compudding!

Alleen als je in het bezit bent van een NS abonnement (of Studentenreisrecht), heb je recht op korting. Met het overigens niet meer verkrijgbare Voordeelurenabonnement kan je nog reizen i.c.m. een papieren vervoersbewijs met korting. Bij onze nieuwe abonnementen (Dal Voordeel, Altijd Voordeel, etc) is het volgens de voorwaarden verplicht om op saldo te reizen.

Overigens is ons Dal Voordeel abonnement i.v.m. de Spoordeelweken momenteel verkrijgbaar voor slechts €29,- voor een jaar. Klik hier voor deze actie. Bij het Dal Voordeel abonnement kan je overigens voor € 24,50 7 extra Keuzedagen bestellen in de 2e klas. Wellicht is dit een leuke aanbieding voor je. :)

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer