beantwoord

Kwaad op NS

• 28 juni 2015
  • 6 reacties
  • 821 Bekeken

Vandaag op 28-06-15 zijn er werkzaamheden traject almere poort/ Weesp
Zou om 05.18 een bus moeten staan hier op station Almere Poort!!
Er is geen bus en ik sta hier met meer mensen die naar hun werk moeten!!
Wat gaat hier aan gedaan worden NS
ik bn woest!! en me werkgever is ook niet blij!!
Dit gaat heel kwalijk worden en ik eis een verontschuldiging van NS publiekelijk aldan niet via een persoonlijke brief en ook naar mijn werkgever
Bn op schiphol werkzaam en zo ook meerdere mensen die hier staan!!!
WAT GAAT DE NS HIER AAN DOEN DAT ER ZO MET HUN KLANTEN WORDT OMGEGAAN
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 28 juni 2015, 10:41

Vervelend voor je. Spijtig om te lezen. Uit mijn ervaring zit de NS nooit op Facebook. In het weekend is er op dit NS Forum nooit een NS Moderator aanwezig. Je kan beter de NS Klantenservice bellen die zijn bereikbaar op het nummer 030- 751 51 55 of via Twitter @NS_online hopelijk kunnen ze jouw klacht sneller in behandeling nemen .
Bekijk origineel

6 reacties

Kijk je wel uit NS kan niet zo heel erg goed tegen kritiek :8.
Reputatie 6
Als u per NS naar uw werk wilt reizen neemt u altijd een bepaald risico. Niet alleen kunnen er werkzaamheden zijn, maar er kunnen ook andere omstandigheden zijn die ervoor kunnen zorgen dat uw reis niet optimaal verloopt. Denk aan wisselstoringen, stroomstoringen, seinstoringen, aanrijdingen, blaadjes op de rails, verkeerd soort sneeuw of simpelweg te koud of te warm weer.

Daarnaast is de logistiek van het bussen rijden bij werkzaamheden een zeer ingewikkeld proces. De dienstregeling en route moet worden afgestemd met alle busbedrijven en chauffeurs. Door de complexiteit hiervan kan dit wel eens misgaan, waardoor bijvoorbeeld chauffeurs de route niet kennen, bussen niet rijden of er te weinig bussen zijn. Dit is simpelweg overmacht en niet iets waar NS iets aan kan doen.

Een eventuele geld terug bij vertraging-claim ten slotte zal waarschijnlijk automatisch worden afgekeurd. Er waren immers werkzaamheden op uw traject. Dat NS zich niet aan de vooraf aangekondigde afwijking van de jaardienst heeft gehouden (het niet rijden van uw bus is niet vooraf aangekondigd immers) wordt voor het gemak maar even vergeten.
Hi Hi Hi zie ik nu pas. Vroeger had de NS geen Facebook pagina. Bedankt Tochjo!
Badge +3
Uit mijn ervaring zit de NS nooit op Facebook.
https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Vervelend voor je. Spijtig om te lezen. Uit mijn ervaring zit de NS nooit op Facebook. In het weekend is er op dit NS Forum nooit een NS Moderator aanwezig. Je kan beter de NS Klantenservice bellen die zijn bereikbaar op het nummer 030- 751 51 55 of via Twitter @NS_online hopelijk kunnen ze jouw klacht sneller in behandeling nemen .
De bus kwam aanrijden om 06.04 hoorde van een persoon dat ze vanaf Almere centrum rechtstreeks zijn doorgereden naar Weesp en station Almere Poort hadden overgeslagen EEN FOUTJE NOEMT NS DIT!!! graag CONTACT met mij opnemen via FACEBOOK NS

Reageer