beantwoord

Laatste bericht 10 maanden geleden?

• 5 October 2017
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Ik keek net in het overzicht en zag opeens dat het laatste bericht in Dienstregeling 2017 10 maanden geleden geplaatst is. En ik zie ook echt alleen topics van 10 maanden terug.

Iemand die hier ook last van heeft?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 October 2017, 12:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Yes. Ik denk dat ze alles aan het verwijderen zijn en er "Dienstregeling 2018" van gaan maken. Wordt wel tijd dat we daarover gaan discussieren denk ik!
Goed gezien! Met het oog op Dienstregeling 2018 ben ik bezig geweest met het verplaatsen van de topics uit Dienstregeling 2017. We hebben nu het forum 'Dienstregeling'. Daar komen ook topics voor volgend jaar in.

Binnenkort komen we met meer info!
Reputatie 6
Badge +2
De topics zijn nog terug te vinden met https://forum.ns.nl/search?q=Dienstregeling+2017. Ik zie inderdaad dat er een aantal in het archief staan.
Ze staan nu inderdaad onder Archief. Dit omdat we als we voor ieder jaar een forum met dienstregeling JAAR openen, we straks teveel subfora hebben en dat ten koste gaat van het overzicht van het forum. We zijn nog even aan het puzzelen, maar voor nu lijkt het ons goed een algemeen forum Dienstregeling te hebben, met daarin eventuele sticky topics voor de belangrijkste onderdelen. Mogelijk t.z.t. nog meer onderverdelingen.
Reputatie 5
Maak dan wel sticky topics voor verschillende regio's. Sommige topics gingen van hot naar her. Dan ging het over Groningen, dan weer over Vlissingen, dan weer over Enschede. Ik ben bijv. wel benieuwd hoe alles gaat worden in Twente, maar daar heeft een geïnteresseerde voor de Randstad natuurlijk niks aan.
Goede suggestie! Ik zet hem meteen door.
Reputatie 6
Badge
Kijk, eindelijk weer een straight-to-the-point antwoord op een vraag. Bedankt allemaal.

Reageer