beantwoord

Leuk NS T-shirt voor vriend

Hey hey, 

Mijn vriend is bijna jarig en zit nu in zijn laatste jaar aan het ROC tot opleiding machinist railvervoer. Als het goed is begint hij dit jaar bij NS in Den Haag en ik wilde graag iets relaterend met de NS hebben voor hem. Ik heb al veel online gezocht voor T-shirts, hoedjes, sokken.. noem maar op, maar het mocht niet baten. Juist omdat het zo moeilijk vindbaar is, denk ik dat het een erg uniek cadeautje is voor hem! Zouden jullie misschien kunnen kijken voor mij, ik ben ook bereid ervoor te betalen! 

Met vriendelijke groet,

Megan Nieuwendijk 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 juni 2020, 21:14

Goedenavond Megan Nieuwendijk en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat waar je naar op zoek bent niet bestaat, of in ieder geval niet vanuit de NS. Tijdens bepaalde evenementen willen we nog wel eens dingen als petten of shirt cadeau doen aan de deelnemers, maar anders dan dat hebben wij geen merchandise beschikbaar. Er wordt wel vaker naar gevraagd, maar vooralsnog is er niets in die richting opgestart.

Bekijk origineel

14 reacties

Goedenavond Megan Nieuwendijk en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat waar je naar op zoek bent niet bestaat, of in ieder geval niet vanuit de NS. Tijdens bepaalde evenementen willen we nog wel eens dingen als petten of shirt cadeau doen aan de deelnemers, maar anders dan dat hebben wij geen merchandise beschikbaar. Er wordt wel vaker naar gevraagd, maar vooralsnog is er niets in die richting opgestart.

Oh, balen!! Een vriend van mij had inderdaad een NS hoedje verkregen bij de Nijmeegse Vierdaagse, maar is dus voor de rest nergens verkrijgbaar. Misschien inderdaad een leuk idee vanuit de NS om T-shirts en dergelijke te ontwerpen. (Is maar een ideetje :) ) Maar ik weet dus niet zeker, er is echt niks dat vanuit jullie geregeld kan worden? Heb het namelijk wel vaker zien gebeuren. 

Dankjewel in ieder geval! 

Met vriendelijke groet,

Megan Nieuwendijk 

Reputatie 7
Badge +3

Zijn er van de open in Haarlem afgelopen september niet nog wat keycord over? Die werden toen aan de bezoekers gegeven. 

Anders mag je die van mij wel hebben.

Dat zou heel lief zijn, echter weet ik niet of hij er al eentje heeft. Zou best wel kunnen, dat soort snufjes heeft hij meestal wel snel in huis! 

Reputatie 7
Badge +3

Misschien moet je dan maar op een manier dat het niet opvalt erachter zien te komen of hij er al zo eentje heeft. :grin:

Hahah ja, stiekem snuffelen in zijn spullen. 

Komt wel goed, alsnog heel erg bedankt voor het aanbod en ik laat het wel even weten als ik iets weet! 

Reputatie 7
Badge +3

Mocht je hem willen hebben stuur dan maar een prive bericht voor het adres.

Oh, balen!! Een vriend van mij had inderdaad een NS hoedje verkregen bij de Nijmeegse Vierdaagse, maar is dus voor de rest nergens verkrijgbaar. Misschien inderdaad een leuk idee vanuit de NS om T-shirts en dergelijke te ontwerpen. (Is maar een ideetje 🙂 ) Maar ik weet dus niet zeker, er is echt niks dat vanuit jullie geregeld kan worden? Heb het namelijk wel vaker zien gebeuren.

Het enige wat ik eventueel zou kunnen regelen is een stickervelletje, maar ik weet niet of je vriend daar zo blij mee zou zijn. :sweat_smile:

Anders dan dat heb ik echt niets wat ik je kan aanbieden, sorry. :/

Reputatie 3

Megan ik heb je zojuist een PB gestuurd met een linkje erin 😉 misschien is het iets

Reputatie 6
Badge

Ik weet vanuit NS Weekly dat de NS bezig is met het opzetten van een NS Fanshop, met leuke shirts, petjes en andere leuke dingen. Geen idee wamneer het komt, maar volgens Arjan Spoormans (van NS Weekly) gaat het zeker komen!.

Badge

@Megan Nieuwendijk Wat dacht je van dit speldje voor je vriend, veel collega’s lopen ook met dit speldje op bij de NS:

https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/speldjes-pins-en-buttons/m1539418109-ns-speldje-het-gevleugelde-wiel.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Badge +3

Ik heb nog wel een paar sokken met NS kleuren maar die zijn dus niet van NS zelf, was voor een of ander goed doel.

Eens kijken of ik die kan vinden, had ook een paar aan mijn vriendin gegeven maar die vond er geloof ik weinig aan dus zullen nooit gedragen zijn denk ik zomaar, tenzij door haar treinen gek zoon. Die spreek ik vrijdag weer.

Misschien dat @LisaNeves of Roger nog een trui willen doneren?

Haha, Jaa leuk idee, maar helaas heeft hij er zat van.. om daarvan zeker te weten dat het er eentje is die hij niet heeft is echt onbegonnen werk. 

Wel erg bedankt voor het idee!

Hi Megan!

Misschien staat hier iets leuks tussen: https://loopedgoods.com/product-tag/ns-upcycle/

Reageer